25.04.2009

aman bea!

gecenin bi köründe, göztepeden bildiriyorum..
internet olan her evde, insanlara ve ortama aldırmaksızın, yüzsüzce çöküyorum pc başına...
ayıp günah dinlemiyorum, nezaket kuralları umrumda değil..
ben internete açım uleyn!

bugün itibari ile çıtırın suyu ısınmıştır...
sıkıldım artık ben bu adamın sorumsuzluklarını alttan almaktan yaw...
küçük dedik, anlayış gösterdik ama; o da tepeme çıktı resmen...
bu yaptığının yaşla başla değil, bildiğin nezaket kuralları ile ilgisi var..
neyse, ayrıntıya girmek istemiyorum..
ama ben her şeyi onun iyiliği için yapmakta direttikçe, o beni kendinden uzaklaştırmayı başarıyor..
bu konudaki yetenek ve azmine hayran olmakla birlikte; daha önce yazmış olduğum bir yazımda da belirttiğim gibi, başka yeteneklerin peşinde koşmak istiyorum..

ayrıca bugün ev arkadaşım bana şöle bi cümle kurdu..
"ben bu adamı senin yanına kesinlikle yakıştırmıyorum. belki sen ve vasat bi adam ya da o ve vasat bi kadın olabilirdi. ama ikinizden -siz- olmaz"

zaten karışık olan kafamı, daha da karıştırdı...
öfff ya..
ben bunlardan bahsetmek için açmamıştım sayfayı...

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!