3.04.2009

BaD DuA

bence varya, hayat çok boktan....
eski sevgilimin blog sayfasını okurum arada..
ama o bilmiyo bunu...
yıllar önce laf arasında sölemişti bi kere.
ben de manyak gibi ezberlemiş, okuduğumu da sır gibi saklamıştım...
eskisi kadar olmasa da ,arada bakıyorum hala..
ilk ayrıldığımızda, ayrılıkla ilgili hiç bişi yazmamış olması beni öle çok yaralamıştı ki..
"bi ben mi üzülüyorum ya?" diye düşünmüş, belki de bu sayede daha çabuk kurtulmuştum çektiğim acıdan...
sonraları hiç bir kadın adı ya da varlığına işaret görmedim blogunda.
benden sonra o da toparlayamadı kendini fln diye düşünüp keyiflenmiştim ne yalan söliim.
ama az önce uzun zamandır bakmadığımdan, bayaa eskiye dönük yazılarını okudum.
"the bed is too big without you" yazmış adam ya...
içim acıdı lan!
bana hiç böle güsel şeyler dememişti..
burdan taa mersine kadar gidip, kafasını patlatmak geldi içimden; yeminlen bak..
bi de şiir yazmış birine ait, altına da farklı renkte "nerden aklıma getirdin güselim" demiş...
insanlar böle böle katil oluyo bence..
allah cezanı versin senin!
ateşlere gelesin, sürümsürüm sürünesin, sevip de kavuşamayasın işşallaaaa!!!!!!!!!!

5 yorum:

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

ohaa beddualara bak fiuuuwwww :D
ya "eski" diyosun bak, kendin diyosun, niye illa gözüne sokma işini başkalarına bırakıyosunki...
eski sevgilinin blogu okunmaz, msnsi saklanmaz, telefon numarası saklanmaz, feysbukta ekli kalmaz, resmi saklanmaz, ne demeye gidip okudunmuki?

polly dedi ki...

aman ne bilim, kafama sıçiimm :(
allaaaaahhh cezasını versin işallaaaa....

gribulut dedi ki...

vala kötü saymışsın :) onun yerine banada nasip olur bireliri böyle şeyler yazar umarım de :)

polly dedi ki...

yok be gribulut...
ben istemem o mutlu olsun..
normalde kimsenin ardından konuşmam, konuşanı da sevmem.
ama bu kez durum farklı..
zaten ayrılırken de demiştim "işalla çok ağlar, çok mutsuz olursun" diye..
"hakettim" demişti o da..
farkında eşekliğinin yani... ay neyse, konuşturmayın beni kötü kötü :)

bi dost dedi ki...

eşşekliğinin farkında olup da eşşeklikte ısrar edenler cidden hak eder herşeyi. biz de kızlar olarak mal mal blogunu okur, feysbukunu takip eder, eski mesajlarının yazılı olduğu kağıtları filan karıştırırız.

taa ki yeniden aşka inanmaya başlayana kadar..

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!