9.07.2009

GiTMeDeN

Sonunda; günlerdir dilimden düşürmediğim tatil, geldi çattı.. bugün iş çıkışında teyzeme gideceğim ve tatilim resmi olarak başlayacak. Ilk işim, telefonun alarmını kapatmak olacak. Otomatik çalmaya ayarlanmış olan alarmlar; Pazar hariç her gün çalıyor beni de benden alıyorlar.. bu hafta çalamayacaklar : )

Elimde iki kocaman valiz, bi de hamak var.. yüküm ağır değilse de, çok.. bunu; güsel ve huzurlu bi tatil için ödenmesi gereken bi bedel gibi görüp, hoşgörü ile yaklaşıyorum.. herşey yolunda giderse, yarın bu saatlerde susurluk- ayvalık arasında bi yerlerde olacağım sanırım. Teyzemler feribot biletini sabahın sekiz buçuğuna almak gibi bi enteresanlık yapmışlar da üzerinize afiyet.. yarın da erken kalkacak bu kardeşiniz yani. Ama bu kez, kutsal bi amaç uğruna..

Ayvalıkta kaldığım süre zarfında internete erişim şansım olmayacak.. açıkçası olsun da istemiyorum.. rutin hayatımdan ne kadar uzaklaşır, ne kadar farklı şeyler yaparsam; o kadar dinlenmiş ve mutlu döneceğim sanırım.. 10 gün kalacağım tam olarak..yetmeyeceği ama keseceği kanaatindeyim.bu arada oradayken sigarayı tamamen bırakmak ile, “amaaan salla bea, tatil bu” demek arasında gidip geliyorum. Henüz karar verebilmiş değilim. Kendimi alkol ve sigaraya da verebilirim, tamamen organik bi tatil de geçirebilirim..

Annemi de özlemişim bu arada, gider ayak iyice bastırdı bu özlem… Uğur Kedi’yi de özlemişim çok.. gidip anneme sımsıkı sarılmak, uğuru da obez göbeciğinden kucaklamak istiyorum.. : ) sakince valizimi yerleştirmek, kozmetiklerimi banyoya dizmek ve aktar ürünü ot-boklarımı kaynatıp uygulamak için ölüyorum adeta.. bu aktar olayını da anlatmak istiyordum aslında ama nasip değilmiş..

Bu şehri özleyeceğimi sanmıyorum.. dönmek isteyeceğimi de sanmıyorum aslında.. sadece pek kıymetli birini bırakıyorum ardımda, dört gözle gelmemi bekleyen.. deli gibi özleyeceğim ve ne kadar istemesem de bu şehri, koşa koşa gelmemi sağlayacak birini…yokluğumda onu çok güvenilir birine; takvimlere emanet ediyorum. Güzel gözleriyle bakacağı ve her bir gününde daha çok seveceği tek şeye..

Demem o ki.. ben buralarda değilken, siz hayatınızı aksatmayın.. hayat devam ediyor be canlar; gidenin ardından durmuyor ya.. :p

Ben 30 faktör kremimin üstüne kakao yağımı sürüp de kızgın kumlardan serin sulara atlar iken, siz bol bol yazın.. sıkı çalışın, bana materyal yaratın..

Ben giderim, adım kalır.. dostlar beni hatırlasın..

4 yorum:

bi dost dedi ki...

ayy inşallah güzel geçer tatilin, inşallah sigarayı filan bırakırsın organik bi şekilde aramıza dönüş yaparsın :)) bol bol yazıyorum ben, geldiğinde hepsini okumazsan küserim daha davosa gelmem ona göre bak :PP hayırlı yolculuklarr:))

absalom dedi ki...

:))
polly ben annemim şefkatli kollarına attım kendimi...
aman ne şımardım ne şımardım.

darısı başınıza efenim.

malum akdenizde tatil yapınca akşam 4 den 5 den önce adım atılmıyor dışarı...atılamıyor.

denize karşı arkanı dönüp oturacak mısın?

ehehehe.

daha bi ayvalıklı bulucam deney için bu yaz.
inat ettim.

şahane bi tatil geçirmeni diliyorum.
can-ı gönülden.

:)

polly dedi ki...

sevgili bi dost; söz hepsini okurum... sen yeter ki yaz :)

sevgili absalom; bu kez arkamı dönmemek için uğraşacağım manzaraya.. hem artık tam ayvalıklı bile sayılmıyorum ben :( bu sene açığı kapatacağım işalla.. beni de ararsanız, annemim sefkatli kollarında olacağımdır..
iyi temenniler için teşekkürlerrrr...
:D

Travis dedi ki...

kalan sağlar bizimdir:)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!