allam, ne tuhaf gündür yarabbi...
bi süredir fazla mesai manyağı olduğumdan mıdır nedir; bugün bi çabuk geçti ki sormayın gitsin.. saat 4 oldu bak; ben daha anlamadım bile, ne zaman başladı...
bu akşam çıkınca aksaraya gidecek, annemin bir arkadaşından, annemin siparişlerini alacağım. sigara, çay ve örgü :) sonracığıma; yarın liseden iki arkadaşım geliyor, pek heyecanlıyım bu konuda :) çarşamba akşamı evdeyim. mümkünse sakin bi gece olmasını diliyorum.. misal valiz hazırlayayım, kendimle ilgileneyim fln.. perşembe de zaten teyzemlere gideceğim iş çıkışında ve tatilim resmen başlamış olacak.. fazla mesailer silsilesi üzerine bu kadar koşturmaca; sonum hayrolsun diyorum..
hep bu eziyetlere, yaklaşan tatilimin hayalini kurarak katlandım. ama ben ne zaman bi şeye böle özensem, mutlaka bi aksilik çıkar.. misal eve misafir toplaşabilir. kuzenim kaprisli bi döneminde, babasını yine her isteğine alet edip beni çileden çıkarabilir fln.. oysa en çok huzura ihtiyaç duyduğum şu dönemde; bana bunlarla gelmesinler rica edicem..
bi akşam ne olursa olsun, Cunda'da papalina yemek istiyorum. tamam param yok, tamam zor durumdayım ama; bir papalina yiyemeden geçerse şu tatil; vallahi atarım kendimi yukarı, vurgun yerim..
bi de ben herkeşler aşık olsun istiyorum bu aralar.. bi kompelalığım, bi esra erolluğum tuttu.. hatta ve hatta; bi düşüneyim bakayım, kim nası birine aşık olur diye..
misal; sevgili bi dost; bence sen orta boylu, orta kilolu; vasat tabir edilen yakışıklılıkta birilerine ilgi duyarsın.. hatta mümkünse çok yakışıklı olup da dikkat çekmesin dersin. akıllı olsun, fikri de fikrime uysun. ben daha ne istiyim dersin.. gibi geliyo bana.
sonracığıma; sevgili caponizma; bence sen tipten güzel adamlara hastasın.. bi kere güsel bi adam görüp de beğendin mi, boş mu dolu mu çok sonra farkediyor belki bu yüzden de bi türlü dikiş tutturamıyorsun. sen de prensini bulana kadar bi sürü kurbağa öpmek zorunda kalanlardansın.. ama illaki yakışıklı kurbağalar..
başkaaaa; sevgili vintage biscuit; bence sen hep cool ve farklı adamlar ister fakat bi türlü onları bulamazmışsın gibi.. kendine ait bi tarzı olsun, yakışmasa da bi stili olsun fln gibi, iyice düşürülmüş standartlarda bile, kendine uygun birini bulamaz, elindeki ile yetinir dururmuşsun gibi..
amaaan ne bilim işte; içimden geldi yazdım.. fazla mı boş kaldım ne? du ben biraz çalışayım yaw..
hadi eyvallah :D

8 yorum:

bi dost dedi ki...

sevgili poli yanlış tahminler birazcık :D bikerem ben kısa olduğum halde uzun boylu herif severim:)) 180-185 arası terchimdir, şukeladır hatta! yakışıklılık konusunda da, bakınca içim açılcak o şart ama genelde zevksiz olduğum söylenir, yani bence yakışıklılardan hoşlanıyorum ama sadece bence :D fikri fikrime uycak, geyiğin kralını yapıcak, romantik asla olmıycak komik olcak bolca. bu kadar. hadi sen işten kafayı yedin de yazdın bunları ama ben bu yorumu niye yaptım ki sana, sanki bana birini bulcakmışsın gibi :D ahaha:))

polly dedi ki...

merak etme canım, ben kaydettim talepleri... biraz da sana kompelalık ederim, hiç gocunmam D

Çükületta dedi ki...

he valla bacım tutmuş valla:D

Çükületta dedi ki...

anam yazıom yazıom gitmio muuuğğğ??

absalom dedi ki...

ben de analiz istiyorum...
ben de ben de...

:))

polly dedi ki...

sevgili absalom; maalesef kadınları tahmin etmede iyiyim ben.. yazdıklarına bakarak, kendimi onların yerine koyuyorum.. ama kendimi senin yerine koyamam ki :(
diy mi; diy mi?

Caponizma dedi ki...

hee bu arada çükületta benim, bi nick kamuflajı yapıodum:D

polly dedi ki...

sevgili Caponizma; farkettim ben onu.. nick değişmiş olabiler ama resim aynı :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!