ne biçim ay başı, ne biçim iş yeri...
program bozuldu ya, çalışamıyoruz... elimiz kolumuz bağlı, pek trajik.. sonra akşama da mesaiye kalmak gerekmese bari.. aman ya.. herkes kendi yetersizliğinden sorumlu olsa ya.. ben neden yetersiz bir IT'nin sorumluluğunu üstleneyim ki?
sabah; pek güsel başlayacak sanmıştım bugün.. duşumu almıştım, enerjik ve uyanıktım.. ama şimdi bi de şu halime bak... dün de oldukça dert yandığım gibi; herkes mal, muhtemelen ben de mallaşmışımdır..
gece; tüm sırtım ve omuzlarım ağrıdı.. o kadar sinirlenmişim, o kadar gerilmişim ki, her tarafım tutulmuştu valla.
bu akşam içinse çok daha sakin planlarım var. eve gidip askıdaki çamaşırları toplamak, bulaşıkları yıkamak, uzun ve kusursuz tırnaklarımı ojelemek, birazcık pc başında vakit geçirmek ve yatmak. hepsi bu. tahmin ediyorum 10 gibi fln yatmış olurum.. çok yorgunum, deli gibi uykusuzum..
güzelim bünyeleri dinlendirmek lazım arada; valla bak.. maazallah, mallaşabilirler sonra...

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!