26.07.2009

PaZaR

güsel bi pazar günü olarak başlayan bu şahsına münhasır zaman dilimi; benim menopoza benzer darlanmalarım ve "dokunduğumuz her şey çok pis!" çığlıklarım içinde cehenneme dönmüş durumda.. zavallı sevgilim masumca kitap okumaya çalışadursun, ben uzun tırnaklarımla bastığım klavye tuşları marifetiyle muhtemelen kendisini taciz etmekteyim.. yine muhtemelen yakın zamanda bu huzurunu bozacağımdan ve kendisini elde süpürge ile işe koşacağımdan haberdar.. ama sakinliğinden hiç bir şey kaybetmiş değil. böle durumlarda sanki içimden geçenler okunsun, ben daha hiç bişi sölemeden "ay evet, hakkaten pis ama ev" densin isteyenlerdenim.. bana sevgili/eş vs değil, muhtemelen müneccim fln lazım. aksi takdirde özenle huzur bozar, ağız tadı kaçırırım." insan olmak yetmez, yetmiyor zaten. süpermen, süpermen olmak lazım bazen" diyen cem yılmaz mazhar alanson düeti gibiyim.. aklın sınırlarını zorluyor ama bu kadar dürüst olduğum için de kızamıyorum kendime. pozitif ayrımcılık taraftarıyım :)
ayrıca sabah ellerimle öldürdüğüm kara sinek ve arkadaşları yüzünden delirmek üzereyim.. bulaşık yıkarken sağıma soluma yüzsüzce konup kalkan pis hayvanı kill bill filmindeki uma hurmanı kıskandıracak bir "ölümcül elimin tersi" tokadı ile, soğukkanlılıkla, tek hamlede hakkın rahmetine kavuşturduktan ve hatta pis cesedini mutfak lavabosunda ebedi istirahatine terkettikten sonra; pıtrak gibi sağdan soldan bitiveren başka kara sineklerin hala uçuyor ve beni huylandırıyor olmaları delirmeme zemin hazırlamakta..
tüm bu histerik delirme ritüelinin bir sebebinin de sıcak olduğu kanısındayım.. tabiri caiz ise leş gibi bir sıcak var.. evim yerin altında, tamamen zemine oturmuş halde ve güneşten çok da nasiplenmediği için genelde oldukça serin olmasına rağmen; bu derece terliyor olmam, tüm normal evlerde yaşayanlara sabırlar dilememe sebep oluyor ama yine de kendime acımamı engellemiyor.. bir vantilatör (klima bile değil, bak) için ruhumu şeytana satabilecek kadar düşmüş vaziyetteyim..
yanımda olan, yanımda olmak zorunda kalan ve şuursuzca yanımda kalmayı seçenlere sabırlar diliyor; tez elden bu delilikten kurtulmayı temenni ediyorum..

3 yorum:

godsyndrome dedi ki...

Öyle öldürmeyeceksin sağ ele geçiriceksin önce sonra güneş ışığı alan bir cama bantla yapıştırcaksın sineği.Epey psikopat tanıdığımdan bu yorumu yaptım yani,yanlış anlaşılmasın:D

polly dedi ki...

oha! ay pek güldüm bi de şaşırdım.. neler buluyo insan beyni...
neyse zaten denediğin bi yöntem olduğunu düşünmemiştim :p
oldu o zaman.. iyi günleeerrr...

absalom dedi ki...

polly tatil dönüşleri oluyo böle..
geçicek geçicek

:)

şuursuz dedi bana ya.
hahahaaaa

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!