30.06.2009

SoN DaKiKa

hayırlara vesile olsun işalla...
bu gecede bişi var ama; du bakalım...
çıtır aradı az önce! hani şu benim eski sevgili...
ayrıldığımızdan beri, iki üç mailden başkası yaşanmamıştı aramızda.. ki geçen süreyi göz önüne alacak olursak bu devede kulak hakkaten...
önce msg attı, terslendim ben de.. bizim buralardaymış da, göresi gelmişmiş. uygun muymuşum..
"uykum var" dedim, "moralim de iyi değil" dedim... "kapının önüne çıksana" dedi!... biçimsiz emrivakiler konusunda hep iyiydi zaten.. pijama converse şekliyle çıktım kapı önüne.. benim şekilsizliğme inat, grantuvaletti... işten daha yeni dönüyormuş da, burda bi arkadaşına uğraması gerekmiş.. beni de görmeden gitmek istememiş..
sözün özü; görüşelim dedi. kaç kere demiş kendine, git polly' e diye.. ama kapıda onu sopayla karşılamamdan korkmuş.. eh, tanımış bi yerde beni.. neticede dedim ki; "ben o defteri kapatalı çok oldu. görüşürüm de senle, bana komaz. ama giderken beni üzdüğünün farkına var. bedelini ödemeye hazır olarak gel..ancak bu şekilde hayatımda yer alabilirsin"... " eyvallah" dedi :)
ne bilim.. hayat garip, bu gece garip... hakkımda hayırlısı...

4 yorum:

absalom dedi ki...

:)
hayırlı olsun mu denir ne denir bilemedim :)

PoLLy dedi ki...

sevgili absalom; hakkımda mı hayırlısı olsun, durumla mı ilgili hayırlı olsun? şayet durumla ilgili ise; ondan bana hayır gelmeyeceği, bir süre önce ispatlanmıştı efendim.. iyi dileklerinizi, başka durumlar için muhafaza ediniz :D

absalom dedi ki...

anlaşıldı efenim :)
iyi dilek hakkımı burda kullanmıyorum...
saklıyorum.

:)

PoLLy dedi ki...

sevgili absalom; sen bir meleksin :D

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!