5.06.2009

DüĞüN DeRNeK


efenim bugün Antalya'ya gidiyorum ben...
en yakın, en güsel, en kıymetli arkadaşımın; kardeşimin düğününe...
cuma akşamı kına, cumartesi düğün...

inanması güç..
bekarlığa veda partisini yaptık geçen hafta; kadıköy buddha'da...
kulağına eğilip, "bu mekanda bunları da mı konuşacaktık" dedim..
biz o mekanda ne adamları konuştuk, ne kalp atışları yaşadık yerli yersiz..
o mekana gerek yok gerçi...
neler yaşadık, nelere güldük...
hem ne biçim güldük; o biçim ağladık...

az önce hesap ettim de...
16 sene olmuş; ben onu kardeşim kabul edeli...
üstelik hiç kısa pantalon anımız da yok...
aklın başta olduğu yıllara dair anılar hep..
sonra da bi çıkarımda bulundum, heyhat...

birinden bahsederken, "16 yıllık dostum" diyebiliyorsan; yaşlanmışsındır...

yarının, çocukken kurduğumuz hayaller kadar güsel olsun kardeşim...
güsel kardeşim...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi yolcuklar canım, mutluluklar dilerim kardeşine de:)

PoLLy dedi ki...

çok teşekkür ederiz efendim...
darısı başınıza desem mi?
:D

absalom dedi ki...

gün gelir kardeşler evlenir...
sonra teyze olunur...
şahane olur :)

çok mutlu olsunlar :))

efet darısı başına herkesin:)

PoLLy dedi ki...

bu da bardağın dolu kısmını görme çabası... takdir ediyorum efendim...
umarım bir gün sizin de başınıza gelir, birileri sizin için de böle şeyler yazar bi kenara :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!