11.06.2009

Proof of Love

Bana yaz sevgilim...
Sayfalarca yaz...
Satır aralarında kendimi gördüğüm yazılar biriksin elimde...
Güzelliğimi, özelliğimi anlatan; güzellemeler...
Olmadığım kadar güzel anlat beni.. olmadığım kadar gerçek...
Senin kelimelerin, benim etim kemiğimden daha gerçek olsun..
Sen ne anlatırsan, ben ona inanayım...
Senin dilinden bileyim kendimi, soranlara öyle anlatayım...

Ama gitme zamanı geldiğinde, güzelim kelimelerini silah olarak doğrultma üzerime...
Canımı yakmak için kullanma..
Bilirsin sen beni, ne ağlaktır yüzümün yarısı...
Dayanamaz, dökerim yüzümü oracığa...

Şimdi sev beni, sevgilim..
Kana kana sev; tenimi ayrı, ruhumu ayrı sev...
Sarılmadan uyuma, öpmeden uyanma..

tutarız aklımızda; konuşmadığımız, sınırını çizmediğimiz bir ayrılık bekliyor bizi...
unutamayız..
istediğimiz kadar cenneti yaşayalım şimdi...
bu cenneti kendi ellerimizle sonlandırmamız gerekeceğini biliriz...
zamanını bilmeyiz, konuşmayız...
ben inanıyorum; aynı anda hissedecek yüreklerimiz, ayrılık vaktini...
aynı anda atacak benzer adımları...

ama o zamana kadar sevgilim...
yaz bana...
beni nasıl sevdiğininin kanıtları kalsın elimde..
tenimdekilerin yanına kaldırmak için, başka başka sevmeler ver bana...
her gün başka sev, her an aynı...
sen beni sev sevgilim...
gerisi detay olur...

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!