bu aralar farkediyorum ki, ne çok insanın ayvalık ile yakınlığı var yahu... kimisi bu yaz için orda olacağını yazıyor (üfürükten prenses), kimisi benim kafamdaki ayvalığa benzer hayaller kuruyor (otobüs maceraları)
sevgili blog yazarları.. benzer yaşanmışlıklar mıdır, benzer ilham kaynakları; ya da benzer hayaller midir bilmiyorum ama; bu yaz ağustos ayında bir hafta ve eylül ayında 10 gün süreli olarak ben de orda olacağım.. beni görür de el sallamadan geçerseniz kırılırım. ben olur da yakalarsam sizi, kokunuzdan tanırım.. ona göre organize olun :)

6 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

ama birazcık insaf,giden var gidemeyen var :)

PoLLy dedi ki...

valla inanır mısın, 3 sene oldu ben işe başlayalı... geçen sene bir hafta tatil yaptım, başka da yok.. bu sene hıncımı almak, acısını çıkarmak derdindeyim.. ondan yane.. yoksa nispet yapmam; yapanı da sevmem, döverim :)

bi dost dedi ki...

yorumuna çok güldüm polly:))

PoLLy dedi ki...

döverim dedim diye mi?
dövemem mi sandın?
:D

Adsız dedi ki...

siz ayvalık'ta tatil yaparken, ben şimdilik adını bilemediğim bir kışlada "yaylalar, yaylalar" bestesine düzgün adım marş edeceğim:) tabii, o kışla ayvalık'ta olursa dadından yenmez bir şey olur.

PoLLy dedi ki...

bence olabilecek en büyük eziyet olur.. mesela düşünsene, altınova sahildeki jandarma komutanlığında askerlik yapıyosun..bendeniz de elimde havlum, gözümde gözlüğüm, kafamda da şapkam ile; bronz bronz önünden seyirtiyorum... ba ba ba! dağda börtü yemekten daha acınası yaw..

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!