12.06.2009

BeNDeN -1-

*Bence şu hayatta yaşayan en yakışıklı erkek “Tayfun Korkut” tur, aksini söleyen toptur...
*Bence çay açık içilemez, su demli içilebilir.
*Bence kaktüs, en -olduğu gibi olan- çiçektir.. yalanı dolanı yoktur; zordur, dikenlidir...
*Telefonun kapaklısı, kapağın pembelisi favorimdir... bu seriden devam edeceğimdir...
*Esmerden sarışına dönerken, daha az vicdan azabı duymuştum; sarıdan siyaha dönerken duyduğumdan..
*Dişlerimi fırçalayıp yattığım gecelerin sabahında, ağzım çamur gibi uyanıyorum; yatmadan önce diş fırçalamayı sevmiyorum..
*Bence dünyanın en yaşanası şehri Mersin’dir.. ama yaşamadım hiç, emin değilim...
*Bazen karşı konulmaz bi kadın olmak istiyorum, bazense o kadınlığı gömmek derinlere...
*Bence en keyifli istanbul anısı; “rakı-peynir-kavun” dur.. nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa...
*Bence müzik sihirdir.. doğru müzik, doğru zaman-mekan bileşkesinde; herşeyi yaptırabilir...
*Bence alkol önemlidir.. çok içilmeli, teklifsiz olunmalıdır..
*Bence en güzel dans, “cha-cha” dır... yorulana kadar yapılasıdır...
*Bence en güzel fotoğraf, siyah beyaz olandır..
*Ben erkeğin, biraz göbeklisini severim vesselam...
*Bir insanın hem sesi hem kendisi güzel olursa; kıl kaparım, sittin sene sevmem...
*Tırnakları kısa kadınları sevmem, kadın gibi göremem; kendi tırnaklarımın da bülent ersoyunkiler gibi olmasını severim..
*Bazı anlarda, sigara için ruhumu şeytana satabileceğimi, ciddi ciddi düşünürüm..
*Eskiden gittiğim mekanların, artık bambaşka şekillerde işletiliyor olması; çok canımı yakar...
*Şu hayatta mükemmel olduğunu düşündüğüm yegane kadın, kardeşimdir. Kimse de aksini düşündüremez bana..

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!