3.06.2009

İzaHaT

sevgili blog: seni bir süredir ihmal ettiğimi; sadece ihmal etmemiş görünmek için saçma sapan şeyler yazdığımı biliyorum. ama bu bi süre daha böle gidecek sanırım. çünkü ben bu yorgunlukla, ancak 10 günde fln toparlanırım.
sevgili okuyucu: haftasonu antalyadayım. cuma akşamı il sınırına girecek, pazar akşamı istanbula döneceğim... hayranlarıma duyrulur :p düğün dernek sebebiyle gidiyorum, tatil değil... geline altınını takıp gelicem :D
dönüşümün muhteşem olacağını umud ediyorum. hayatında bişiler olurken, bi başka şey yapamayanlardanım ben... (misal: sakız çiğnerken yürüyememek, gitar çalarken şarkı söleyememek) o sebepten, zaman veremesem de; sen benim gelip geçmeyecek tek sahipliğimsin der, yerden selamlarım :)

4 yorum:

eva dedi ki...

ben beklerim:)

polly dedi ki...

"saçma yazıyosun hakkaten ama düzelmeni de beklerim" demek istiyosun; anladım.. zaten sende en çok bu açıklığı sevdim ben, sevgili eva :D

sami hazinses dedi ki...

cumartesi bizim de düğünümüz var. oraya da bekleriz.

polly dedi ki...

tabii... düğün gördü mü, dayanamayanlardanım zaten ben :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!