11.06.2009

STARSAILOR




Starsailor geliyor..
Şu hayatta; müziği ayaklarımı en çok yerden kesen grup...
En içim titreyerek dinlediğim grup...
Sesindeki ağlaklığın beni de ağlattığı, yegane grup...

Peki ben onları dinleyecek miyim?
Bu kadar övdükten sonra, orda olacak mıyım?
Hayır!
Neden peki?
Çünkü anneme söz verdim..
Çünkü kardeşim ve sevgilisi ile ayvalığa gideceğim...
Starsailor burda, sahnede canlı canlı “way to fall” söylerden, ben ayvalıkta aile saadeti içinde olacağım..

Yıllardır bekleyip durduğum huzurlu tatili, değişmezdim hiç bir şeye..
Starsailor hariç...
Şimdi yılların hayali, gözüme küçücük görünüyor...
Kalmak istiyorum, o sahnenin önünde olmak istiyorum...

Ama yapamıyorum..
Peki şimdi ne anlamı kaldı istanbulda yaşıyor olmanın, heyhat?
İçim yana yana gideceğim ayvalığa işte...
Ve oralarda, kulaklıktan dinleyeceğim; denize karşı...

“Don't you know you've got your Daddy's eyes?
Your Daddy was an alcoholic”

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!