13.07.2014

Hayret :)

Hayatımda benden habersiz çok acayip şeyler oluyor....
Ameliyattan sonra başlayan, enteresan bir değişim...
Sabahları erken kalkma isteği mesela...
30 küsur yıllık hayatımda, ilk defa başıma geliyor..
Geceleri geç yatma hevesim geçmediğinden, sabahları erken kalkmakta zorlansam da; saat falan kuruyorum yahu :)
Evin temiz olması konusunda hassasiyet mesela..
Her daim evi gezip dolaşıp, yapacak ufak tefek şeyler buluyorum...
Götümün üstünde oturmak zor...
Tuvalete gidip, "şu lavaboyu ovayım bir" diyorum mesela..
Enteresan....
Yemek yapıyorum!
Bunca yıldır düzenli yemek yapmakla ilgili ciddi sıkıntılar yaşadım, her hangi bir şey rutine bindiğinde beni afakanlar basar..
yemek yapmayı severim ama her gün yapmak zorunda hissedersem olmuyor...
Du...
Nedense bu aralar, pek bir düzenli yemek yapan ve dahi yiyen birine dönüştüm...
Bir de tabii diyet mevzusu var...
Beslenmeme çılgıncasına dikkat ediyorum...
Yemek yapma hevesim de ordan geliyor tahminimce...
Diyete başlayalı bugün 10. gün ve 3,5 kilo verdim...
Üstelik ne açım ne de açıkta...
Deli gibi yiyorum ama işte adam gibi bişiler yiyorum...
Bildiğin yemek yiyorum..
Önceden yaptığım gibi ekmek arası fln değil...
Hal böyle olunca, gidiyor kilolar :)

Tez yazma mevzuundan zaten bahsetmiştim...
Üstüme yapışıp kalmış olan o bıkkınlık ve üşengeçlik hissinden kurtulup, yarım kalan işlerimi bitirme hevesi de eklenmiş oluyor listeye...

Bambaşka bir insan oldum vesselam...

Umarım geçici bir heves değildir ve umarım artık böyle yaşayan birine dönüşürüm :))

Bir de şu sigarayı bırakabilsem :D

2 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

hangi ameliyat bu biz de yaptırabiliyoz mu :)

PoLLy dedi ki...

her şey bir burun ameliyatı ile başladı :))
Önce kendine mükellef bir alerji ediniyosun müdürcüm...
Sonrasında 8 sene kadar hayatını zindan etmesine izin veriyosun..
Koku almıyorsun, nefes almayı aklından bile geçirmiyorsun..
Günde 600 defa falan hapşurup burnunu siliyosun..
Ondan sonra sana da yaparlar :))

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!