14.07.2014

Merhaba dünya!

Merhaba sabah 7'deki uyanışım, hem de alarmsız!
İnanamıyorum hakkaten, bana 6 saatlik uyku yetti!
Saati 07:30'a kurmuştum da, 7'de kendiliğimden uyandım...

Merhaba tertemiz evim!
Dün gecenin körüne kadar toplama-temizleme işini bitiremediğim ve sabah uyandığımda mis gibi kokan evim...

Merhaba okul...
Tatil başladığından beri ilk defa bu kadar erken geldim okula..
08:30 falandı sanırım...
Odamı temizlettim, açtım bilgisayarımı, tezime bakmaya başladım...

Merhaba çay, kahve ve aromalı daha nice şey..
Ne güzelmiş tadınız!
Önceden hepiniz sıcak sudan ibarettiniz bana..
Şimdi fark ediyorum, her birinizin çok güzel aromasını olduğunu.. Yeşil çayın bile :)

Bu akşam eve gidip, sağı solu temizlemek için dakika sayıyorum adeta..

Allahım, aklıma mukayet ol :D

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!