20.07.2014

Nazar...

Enerjime nazar değdirdiniz!
Ne kadar enerjik olduğumla ilgili bir şeyler yazdığımdan beri, üstüme giderek ağırlaşan bir öküz oturdu!
O enerjiden eser yok artık!
Yine oturduğum yerde gün geçirir oldum..
Gerçi bunda iflah olmaz sıcakların da etkisi olabilir..
Geçen gün gazetede, hissedilen sıcaklığın Antalya'da 68 derece olduğunu gördüm..
İşte hayat damarlarımdan biri, o an koptu!
Gerçekten de, vantilatör olmadan yaşanmıyor hiç bir şekilde..
Evimde klima olmadığı için, vantilatör diyorum; yoksa klima demeyi ben de bilirdim...
Ev sahibim götlük yapmasa alıcam bi klima ama..
"Al klima, evden çıkarken götürürsün" diyo..
Klimayı taşıtmak, yeni klima almak kadar pahalı; alamıyorum bu yüzden...
Evden çıkma umudumu da taze tuttuğumdan...

Neyse efendim, bana değen nazar konusunda godsy'i suçluyorum alenen...
Adam neye baksa, yangın çıkıyor anasını satayım...
Enerjime zeval getiren kendisi bence, sıcak bahane...

Nazarını üstümden çek Godsy :D

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!