6.07.2014

Yok Yok...

Aslında o kadar da sıcak değil yahu.. Abartıyorlar mirim...
Rahatlıkla, vantilatör ile geçiriliyor koca yaz Antalya'da..
Ya da belki ben alıştım, kim bilir?

Mesela az sonra, takriben 50 derece sıcakta; temizlik yapacağım.. Kulaklarınız sizi yanıltmıyor.. Evet evet.. Temizlik yapacağım... Temizlik dediysem; elektrikli süpürge açıp, sonrasında vileda ile sileceğim. Hepsi bu.. Ama işte küçümsemeyin...
Nasıl olacağını tecrübe etmek istiyorsanız, bu işlemleri saunada gerçekleştirmeyi deneyin..

Bugün nedense garip bir enerji ile uyandım.. Uyanır uyanmaz çamaşır makinesini çalıştırmamdan belliydi zaten :D
Ameliyattan sonra bir türlü eski hayatıma dönememiştim. Bunda yazın ve sıcakların da etkisi büyük elbet. Ancak iyileşiyor olmalıyım ki; bugün evin pisliği ilk kez battı bana.. Dedim ki kızım bu iş böyle olmaz.. Kalk ve gerekeni yap :D

Hakkımda hayırlısı elbet...

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!