27.07.2014

Ufuk Bayraktar :)

Dün Cihangir Kahve'de Ufuk Bayraktar ile karşılaştım.
Yanımda, onu tanıyan biri vardı, tanıştırdı bizi..
Gülümsedi, elini uzattı, merhaba dedi...
Ben ne yaptım?
Mala bağladım :)
O kadar heyecanlandım ki, "merhaba, ben sizin çok hayranınızım.. Şu an kalbim yerinden çıkabilir" dedim :)
Sanırsın 17 yaşında ergenim :D
Bu tepkime kendisi de şaşırmış olmalı ki, "Vallaha mı? Çok teşekkür ederim" dedi :)

O kadar sakin, o kadar doğal, o kadar güzeldi ki...
Masasında oturan arkadaşı ile sohbet etti.. Arada kahvenin iç tarafına geçti, bişiler içti ve sonra arkadaşı ile birlikte kalkıp gitti...
Arada bakıştık, bir defa gülümsedik birbirimize...
O kadar etkilendim ki ondan..
Zaten inanılmaz beğendiğim bir oyuncu..
Bir de bu doğallığına, bir kez daha hayran oldum...

Bu da böyle bir anımdı, burda dursun...

Siz de bu arada Ufuk Bayraktar'ı sevin...
"Kader" filmini izleyip hayran olun O'na...
Ne hissettiğimi anlamaya çalışın...

Pek çok kişi için, ne bileyim, Robert De Niro ile tanışmak ne ise benim için de onunla tanışmak o idi...
Siz ne kadar mallaşırdınız, onu düşünün ve kınamayın beni...
Tamam mı :D

2 yorum:

insanyavrusu dedi ki...

Ya senin ne isin vaarr İstanbul da. Gitsene ankaraya askinin peşine :))

Bi deee instagramda insan kabul eder dimiiii....

PoLLy dedi ki...

Önce İstanbul'da kardeş özlemi giderilecek, adından Ayvalık'ta anne özlemi giderilecek; en son sıra Ankara'ya gelecek sevgili İnYa...
Aile herşeyden önemli :D
İnstagram işini oldu bil, fark etmemişim :D

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!