31.12.2008

YeNi YıL YaZısı

her gün ciddiyetle takip ettiğim bloglar var benim.
aman ne keyifle okuyorum onları.
hata iş yerinde, kahkahalarımı tutamadığım ve "aa tırlattı bu" bakışlarını üzerime çektiğim bile oldu, onlar yüzünden.
olsun, seviyorum onları..
ve sanırım, onlar kim olduklarını biliyorlar :)
neyse efenim..
yeni yılla ilgili bi yazı yazma mecburiyeti hissediyorum.
neden?
herkesler yazmış çünkü..
üstelik bu sene, her seferinden daha farklı nedense..
bu sene, yani önümüzdeki sene, yani girmeye hazırlandığımız sene..
amaaaan, yani 2009; çok güsel olacak gibi bi his var içimde.
pek güsel şeyler gelecek başıma...
dert yanacağım tek şey, gülmekten yüzümün ağrıması olacak..
gerçi genelde öle olur ama..
bu sene farklı olacak karrdeşim!
mesela....
ocak ayı için yegane planım, bi köpek almak!
evet, senelerdir annemin ve kardeşimin baskısıyla alamadığım ve yokluğu sebebiyle acılara gark olduğum köpeği, artık alacağım.
tuzla rehabilitasyon merkezine gideceğim ve ordan bi köpüş evlat edineceğim..
artık geceleri köpüşüme sarılıp uyuyabileceğim.
onunla uzun yürüyüşler yapabilecek, attığım topların geri gelmesinin zevkini yaşayabileceğim.
sonrasında kendime bi laptop alacağım.
kesin kararlıyım...
sonraaaaaa...
üzerinize afiyet; odam pek büyük olduğu için, panel perde ya da ahşap paravanla giyinme bölümünü ayıracağım.
banyoma kırmızı bir dolap alacağım artık!
eve taşınırken banyoya kırmızı dekorasyon yapma konusunda resmen takıntı yapmıştım.
ev arkadaşım direnmeye cesaret edememişti.
çok cesur biri (kim olduğunu hatırlamıyorum ama) "banyo mavi ama, neden kırmızı ki" demeye cüret etmişti.
ama sora o kişi de hayran kaldı banyoma..banyomla gurur duyuyorum!
bi kırmızı dolabım eksik.
ikea da gördüydüm bi dolap kırmızı.
annem ilen teyzem dediler "ay bu olmaz banyoda..kabarır bu buhardan neyin"
benim de basiretim bağlandı anasını satayım.
ulan hamam mı işletiyoruz?
ne buharı!
hepi topu on dakka duş alıyoruz.
alla alla ya...
bak şimdi kendime kızdım haaaa....
neyse..
alcam onu ben...
başkaaaaaa..
yüksek yapcam ya bu sene..
başlıcam bi yerden..
kesin kararlıyım...bu iş yerinden ayrılmadan, başlamam lasım.
aksi takdirde yapamam!
bırakmazlar, izin vermezler :(
şubatta başvuruları var mesela..
ben de başvuracağım!
eheuhue :)
hem arkadaşın zoruyla gittiğimiz falcı dediydi ki, ben bu sene bi devlet dairesine girecekmişim.
hatta hayatımın aşkını da orda bulacakmışım...
ehueheue..
yüksek lisans yapamazsam, hayatımın aşkını kaçırabilirim.
bu da bahane olarak yazsın bi kenarda.
mülakatta söylerim artık :)
sonracııııma...
zayıflıcam artık, yeter çünkü.
üniversite resimlerime bakıp, yaşlı gözlerle yatağa kapanmaktan sıkıldım.
mesela en yakın arkadaşım, bir diğer kardeşim; evlencem diye tutturdu.
onun düğün organizasyonunu milat sayabilirim kendime.
o düğüne eskisi gibi J.Lo gidebilirim.
dönüşüm muhteşem olur mesela :)
evet sanırım hepsi bu..aslında elbet vardır başka başka..
şu an gelmiyo aklıma..
zaten bu kadar yazabilmiş olmam bile mucize..
yılbaşı kutlaması münasebetiyle kızlarda bulunuyorum.
biri saçlarını düzleştiriyor, diğeri yüksek volümde geyik yapıyor.
benim de dahil olmam gerekiyor, işin kötüsü.
arada laf atıyorum.
ama onlara yetmiyor.
şimdi gitmem gerekiyor hatta.
yemek hazırlıklarına başlayacağız yavaştan.
hemen menüyü de sayayım, eksik kalmasın.
tavuk sote yapcas, sebze haşlama yanına,pilav bi de, acılı ezme ve amerikan salatasından oluşan minik meze güruhu, fındık-fıstık, cips ve tatlı olaraktan limonlu cheesecake :)
şimdi de alkoden bahsedeyim.
iki şişe şarap aldık.
bira var, takviye kuvvet.
ama asıl bomba, UZO!
evet, mezeler de onun yandaşı zati..
ben maalesef yarın çalışacağım için, fazla içemeyeceğim..
ama bu alkol oranı, bize güsel bi yılbaşı geçirtir heralde.
ne de olsa üç hanfendü olcas bu gece..
daha ne olsun :)
şimdilik hoşçakalın demek zorundayım.
polly, beşiktaştan bildirdi.
herkese mutlu yılar....
yeni yılda öncelikle akıl sağlığı diliyorum herkese...

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!