27.10.2013

DeFooooL!

Aldığı eğitimi hiçe sayan insanlara uyuz oluyorum!
Dört yıl turizm okuduk biz, canımız çıktı; gözlerimiz bozuldu...
Mezun olmaya hak kazan, çığlıklar eşliğinde kep at; sonra git bankacı ol!
Neden arkadaşım ya?
O işi, mesleği olmayanlar yapsın.. İşletmeciler mesela..
İktisatçılar yapsın...
Senin kapı gibi mesleğin var, neden bankada çalışıyorsun?

Daha da fenasını gördüm bugün...
(Special thanks to facebook)
Sinirim zıpladı, tutamadım kendimi, blogumda bir hakaret yazısı yazayım dedim...
Ülkemizin en iyi üniversitelerinden birinde; 4 yıl turizm işletmeciliği okuyup, 2 dil öğrenip, 2 otomasyon programını kullanabilir hale gelip; sekreterlik yapıyorsun ha?
Aklından zorun mu var senin?
Delirdin mi?
Elim bir kazada, uğradığın hafıza kaybı sonucu; öğrendiğin herşeyi unuttun mu?

Yok yok, daha fazla yazamayacağım...
Hem kendi verdiğin emeklere yazık, hem ailenin seni okutmak için çıkan canına; hem sana o dersleri anlatan, sabahlara kadar sınav kağıtlarını okuyan hocalarına yazık!

Defol git, gözüm görmesin seni!
Aha da siliyorum facebook'tan :)

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!