19.10.2013

RiCa

Harcama kendini, ne olur...
Heyecanlarını tüketeli oldu zaten bayaa.
Bari hislerine tutun sıkıca...

Hiç bir şeyin sürpriz olmasına izin vermiyorsun zaten..
Her şey son derece kontrol altında...
Beklenti yoksa, hayal kırıklığı da yok diyorsun...
Ama yozlaşıyorsun...

Böyle giderse, bir kaç yıla yazamaz olacaksın..
Eskiden yazdıklarına bakıp, kelimelerin yerini değiştirecek; yazdım sanacaksın..
Yapma...

Kendini ötekileştiren sensin!
Kendini herkesten ayrı yere koyan...
Hayat seni nereden yalnız bıraktıysa; oradan yalnız kalmışlar arayan sensin!
Yalnızlıkları aynı olan insanlar, merhem değil ki yarana!
Şimdi umursamıyorsun belki..
Etrafın hallice kalabalık (kuru kalabalık, boş kalabalık, anlamsız kalabalık, gereksiz kalabalık, çok kalabalık; çok)..
Gençsin, güzelsin, seviliyorsun...

Ama ya sonra?

Bu kadar ucuzlaştırma kendini, ne olur!
Gözüne güzel görünen her yüzü, yaklaştırmaktan vazgeç yakınına...
Bi tart önce kendini..
Sen dünyalar edersin!!!!

Bugün güzel, bugün kolay..
Ah benim yüzü güzel, ruhu seçkinci, kalbi elitistim!
Yalnız olduğunu sanıyorsun ya?
Bu gidişle gerçek yalnızlığı, bir kaç seneye tadacaksın!

Yalnız olduğunu söyleyecek birileri var etrafında,
Farkında olmayabilir misin gerçekten?
Gerçekten o şiiri okumamış olabilir misin?

Etme kıymetlim!

O şiiri oku, içine bak, sesini dinle...
Sen gibileri değil, ben gibileri sev...
Sen gibiler bırakacak seni olduğun yerde..
Ben gibiler ise..
                                                  Ben gibiler derken, ben de çok yalnızım bu arada...
                                                  Bir "-ler" fazla yazıyor olabilirim, mazur gör...

Ben gibiler ise, talimli sırtında hayatlar taşımaya...
Hiç olmadı, tebdil-i mekanda var ferahlık...
Bırak nefes aldırayım sana..
O bile temizleyecek ruhunu...

Tamam beni de geç...
Burada sana kendimi peşkeş çekecek değilim..
Tek temennim, hissetmen gereken şeyleri göstermek...
Sen doğru hisset, sen bir farket...
Ben zaten su olur, yatağımı bulurum meleğim...









0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!