12.10.2013

FoR My MuSe (15)

Paslı bir makasın iki ucu gibiyken; aramıza giren herşeyi, kesmekten ziyade parçalarken.. Sen hala benden bihaber; değil mi Melek?

Sana ait parçayı doldurabilmek için; çeşit çeşit insanları kırpıp bölerek, yerine uydurmaya çalışıyorum.. Aslında gelsen, cuk oturacaksın ama gelmiyorsun?

Tecrübelerim gösterdi ki; en yalnız hissettiğin anda seni en çok sevene ihtiyaç duyuyorsun, hiç tanımasan bile.. İşte o anı bekliyorum! Çaresizce!

Ölürüm sanıyorum, ölmüyorum; kalırım sanıyorum, kalmıyorum... Ruh eşimsin sanıyorum; en çok ona yanıyorum!

Seni anlattığına inandığın her cümleyi ben yazdım, huzurla dinlediğin her ses benim, uyandığında mırıldandığın şarkıyı kulağına ben fısıldadım...

Ne demekmiş bu kadar susmak! Hadi saklıyorlar seni benden, hadi duyurmuyorlar sesimi, göstermiyorlar yüzümü.. Okuman da mı yok?

Dün nasıl bir yağmur yağdı!
Görseniz nasıl severdiniz..
Tutamazdım sizi, kendinizi sokağa atardınız..
O yağmur sizi özgür kılardı bayım..

Boşuna mı yaptırdık o yolları, yıllardır çalışıp ödediğimiz vergilerle? Buraya geleceksin, buraya! Yolun bittiği yer, kapımın önü; iyi bak!

Canım; o sevildi ya, kusura bakma.. Erkenden gelip; kelimeler bıraktım ben onun üstüne, ruhumu bıraktım! Görmedin mi? Başkasına bak istersen..

Bu bizim ninnimiz değil miydi, nice ninni arasından  kendimize ayırdığımız?

Eskiler, aşklar, şarap falan... Min-el aşk, ne büyüksün! Geçmişe rağmen, bugüne rağmen.. Varlığını yokluğuna denk saydığım.. Yoksan da var saydığım..

Kendinin kıymetini bilmeyen insanlar var! Kendinin kıymetini bilmeyen Melekler.. Sana Melek'sin desem, inanır mısın? Bana desen, ben inanmam!

"Hissettiğini bile yazamıyor" diyorlar benim için... Hangi birini yazayım? Sana aşığım, sana kızgınım, sana acayip kızgınım! Ama seni...Ama!

Kalbimin bir kısmını kapatsam, kalan kısmını ben de duyarım! Kalanından duyduklarını yazmakla bunca seviliyorsan; ötene de geçerim!
Tamamını duysan ve mealini ifşa etsen ya! Üzgünüm güzel bayan! Senin bile yetmez gücün! Senin bu kadarın yetiyor diye, benim bu kadarımı yerme!

Ben "ama" ların sonuna üç nokta koyuyorum diye, yetemiyorum; tüm ifade özgürlüklerine! İfadem özgür değil, tüm "çünkü"lerinin özgüveninde!

Kalbin kalbime karşı... Aklın, aklıma paralel.. Lakin durma öyle karşıda, yakınıma gel; uzun ince yollardan...

Kalbi yalnız olanlar üşüyor, soğuk havada.. Atkı ya da eldiven lazım değil sana.. Kalbini biraz açsan, sıcacık olacak ama..

Bu gece de bitti işte.. Biten her gece, vuslata atılmış bir adım demek... Yeni yıl, yeni hayat olacak "biz"e.. Sen de heyecanlı mısın?

Aslında acıların hayata eşit dağıtılması lazım.. Ama sende bir kurgu hatası olmuş Melek.. Baştan ödedin, bundan sonraki güzelliklerin bedelini..

Hiç bir şeyi unutma, olur mu? İyinin farkına varmak için, kötüyü hatırlamak şart.. İyileşme planımızın en büyük dayanağı bu olacak.. İyileşeceğiz, söz!
Unutturacağım demiyorum bu yüzden, önemsizleştireceğim.. Gülüp geçeceğiz, birlikte! Hatırlayacağız ve yara izlerimizi sevmeyi bileceğiz...

Bir de diyorlar ki, "neden bu kadar kızgınsın?" Çünkü sadece kendinin değil, benim geleceğimi de geciktiriyor inadın.. Körlüğün, sağırlığın!

Ağız dolusu cevaplarım var sana...
Sayfalar dolusu oluyorlar, inat ettiğinden...
Dinlemek varken okumak, senin için bile fazla radikal...

Sitem etmeye bile kıyamadığın biri varsa...
Ben gibi olursun...
Yazar yazar silersin...
Yazdım..
Sildim...
Kıyamadım....

04:11 yatmam lazım artık.. Uykularımın sebebi, uykusuzluklarımın kaynağı... Benim için uykuların tanrısı.. Ne dersin, uyuyabilir miyiz artık?

Gözün kör, ruhun nankör senin.. Elin bonkör olsa ne olacak?

-Yaptığım en güzel şeyin içinde bile sen varsın..
-Yaptığın en güzel şey beni sevmek.. Elbet içinde ben olacağım..

Gözlerimizin önünde, güzelliğin tanımı yeniden yazılıyor ve dünya hiçbişey olmamış gibi dönmeye devam ediyor! Duyarlılık sadece bende.. Hayret!

Ben, sizden "bir" fazlayım! İçimde, kocaman biri var.. Pamuklara sarıp sakladığım; uyusun diye, gün ışığını kıstığım biri.. Ben sizden “bir melek” şanslıyım!

Yolda rastlasan ya bana.. Dalgın dalgın geçerken yanından ben, önümü kesip hatırımı sorsan mesela.. İyiyim diyebilmek için sana, hep iyi olurum ki ben!




















0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!