13.10.2013

DuRuM BiLDiRiMi

Bazen değişiklik iyidir...
Bazen sadece eşyaların yerini değiştirmek bile, iyi gelebilir...
evime yeni bir düzen, yeni bir soluk getirdim bugün..
anneciğim sağolsun; her daim hayran olduğum dekorasyon becerisi ile, adeta yeniden yarattı evimi....

bu arada annem yanımda.. bayram sonuna hatta mümkünse biraz daha fazla kalacak...
evde bir ses duymayalı uzun zaman olmuş, ilaç gibi geldi bana..
her ne kadar yazın görmüş olsam da, özlemişim bir de...
hem ayvalıkta görmek gibi değil, bu defa ikimiz başbaşayız  ve işte en çok da bunu özlemişim...
ah bir de kardeşceğizim gelebilseydi...

şu hayatta en çok kardeşimi özlüyorum sanırım...
bugün görsem, yarına özlüyorum...
hep derdim, "benim krdeşimle çok farklı bir ilişkim var" diye ama kelimeler kifayetsiz kalırdı..
bak yine aynı şey, aynı kifayetsizlik...
uzatmadan bağlayayım ki, çok da yetersiz hissetmeyeyim kendimi..
kardeşimi yine yeni yeniden çok özledim...

bir de bir sürpriz planım var..
çoook özel birine, doğum günü sürprizi planlamaktayım..
tabi olursa...
inşallah olur :)) ve ben takdim ederim zat-ı şahaneye :D

tek bir duygu bile insanı ergenliğe sürükleyebiliyor yeniden...
eskisi gibi aşk dolu şeyler yazdırabiliyor...

ne güzelsin aşk! bana da çok yakışıyorsun üstelik :D

bir nevi durum bildirimi yapmış oldum, bayram öncesi..
annem burda olduğu sürece, pek de pc başında oturmayacağım; takdir edersiniz ki..
beraber geçirdiğimiz her anın tadını çıkaracağım...
şimdiden haber vereyim dedim ;)

bu vesile ile herkesin bayramını da kutlamış olayım...
iyice dinlenin, hasret giderin ve tazelenin derim :))

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!