6.10.2013

SiZ...

Büyülüsünüz bayım.. Bir kez yanınızda bulunmuş herkesin, çekim alanınızdan çıkamaması bundan..
İki kelam ettiğiniz herkesin, sıkça yanınıza uğraması da...
Sohbetlerinizin sıklaşması, "tanış" olmaktan "arkadaş" olmaya geçişleriniz bundan..
Büyülüsünüz...
Bu büyüye kapılmak için, yaşıyor olmak yetiyor...
İnsan olmaya bile gerek yok, cinsiyetler üstü bir büyü sizinkisi...
Bir düşünün isterseniz; yol üstünde kafasını okşadığınız bir kedinin bile, kendini ayaklarınız dibine sermesi tesadüf mü?

Kendimi de suçlayabilirdim... Ayran gönüllüyüm diyebilirdim, şıpsevdiyim diyebilirdim.. Çok çabuk kapıldım diyebilirdim...
Ama yok, bu kez ben değilim mevzu bahis...

Sizsiniz bayım! Bu sefer mevzu bahis sizsiniz...

Aslında bir süredir hep, mevzu bahis sizsiniz...
Ne de güzelsiniz....


0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!