27.10.2013

YeNiLiK İyiDiR!

Hayatıma bir takım yenilikler getirerek, kararan ruhumu azıcık renklendirme kararı almış bulunuyorum...
Tabii ki işe evden başlıyorum..

Geçen haftalarda yapmış olduğum mobilya devrimin ardından bu defa mobilyalarla başka şekillerde oynamaya karar verdim...

Geçen haftalarda, eşyaların yerlerini değiştirerek; kendime yeni ve ferah bir çalışma odası oluşturmuştum...
Bu gün ise, çalışma odamdaki farklı renk ve modeldeki mobilyalara girişmeye karar verdim...
Gittim beyaz ahşap boyası aldım...

Çalışma masam beyaz olunca, diğer mobilyaları da beyaza boyamak akıllıca göründü gözüme.. Hem biraz ferahlık katar diye düşündüm..

Yarın sabah, gün ışığının desteğini de arkama alarak; kitaplık, eski çalışma masası, duvardaki raflar ve küçük sevimli etajeri beyaza boyayacağım...

Sonraki planlarım arasında, perdeleri koltukla uyumlu bir renk kumaş ile değiştirmek var.. Koltuk gül kurusu üzerine krem rengi büyük yaprak desenli.. Bu durumda, tül perdeleri krem, kalın perdeleri de gül kurusu rengi yapmayı planlıyorum...
Elim biraz bollaşınca, halıyı da değiştirebilirim. Halı lacivert+krem renkli, eski bir anne halısı.. Onu kaldırıp yerine krem+gül kurusu bir halı bulabilirim.. İşte o zaman, herşey muhteşem olabilir :D

Bir süredir; günlük tarzı yazmadığımı farkettim... 
Bu eksikliği gidermek ve normal hayatımdan da biraz bahsedebilmek adına; aslında aklımda bile olmayan bu değişim planı yazısını yazdım..
Umarım blogumun DIY bloglarıyla karıştırılmasına sebep olmam :))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

olmazsın:))

PoLLy dedi ki...

Son derece kesin ve net!
Teşekkürler sevgili absalom, içime su serptin :D

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!