26.03.2009

ÇıTıR ÇeReZ


Uzuuuun bir aradan sonra, dün akşam dışarı çıktım efenim. Çok çok sevdiğim bir arkadaşım geldi. Kendisi denizci, seferden döndü. Kendimizi hemen Asmalımescit’ e attık. Bi ufak Yeşil Efe’ mizi ve mezelerimizi söledik. İçtik, yavaştan demlendik. Rakımız bittiğinde saat dokuz falandı heralde. Arkadaş da, “erken daha yauv, gidelim de bi yerlerde dans edelim” dedi. Eh kırmak olmaz, bunca zamandır buralardan uzak ne de olsa... kalktık “Araf” a gittik. Luxus orda çalmayı bıraktığından beri gitmemiştim. Yerine gelen grup da fena değil, duyurum olsun. Gerçi birden fazla solist biraz kafa karıştırıyor ama, neyse...
Bira söledik bu defa. İçip hafiften sallanmaya başladık. Sonra ev arkadaşım geldi. Valla kızı yataktan kaldırıp getirdim. Ama getirdim :) bu bizim arkadaş sölenmeye başladı, “sizden bi cacık olmaz. Ne biçim insanlarsınız. Bu kadar kalabalık mekanda kendinize dans edecek birini bulamıyorsunuz” bizim suratlar düştü tabii. "Doğru lan" dedik, "şu halimize bak, kendi kendimize takılıyoruz. Şurda bulsak birini, gecemiz güsel geçse, iki dans etsek" Başladık bakınmaya. Hatta arkadaş, ev arkadaşımı kolundan tuttuğu gibi piste götürdü. Ben de eşyaları bekledim. Bi süre sonra geldiler ama ikisinin de yüzünden düşen bin parça. “hiç adam yok valla, güsel kadın da yok ayrıca” diye söyleniyorlar. Dedim bu böle olmayacak. Az ilerimizde dans etmekte olan beyazlı bir çocuğu hedef seçtim kendime. Dedim “sevgili ev arkadaşım. Bunu nasıl buldun, alayım mı bunu sana?”o dedi ki “al, güselmiş” ben de aldım elime bi sigara, ateş istedim çocuktan. Sağolsun yaktı sigaramı. O yananı arkadaşa verip, bi tane daha aldım elime. Onu da gözüne soka soka elimde salladım bi süre.onu da yaktı, çok nazik çocuk canıııımmmm :) Neyse, uzatmayayım... neticede çocuk bana kaldı.. ve fekat bir öğrendim ki, çocukta yaş 23 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amanın dedim, çıtırcılar kervanına ben de mi katıldım yarabbim!!!!!!!!!!!
Dans ettik, içtik, eğlendik...
Hatta; arkadaş feci sarhoş olup bir koltukta sızdığında taksiye taşımamıza bile yardım etti çocukcağız. Güç bela eve döndük. Aramış bi de sormuş, vardınız mı eve diye. Ben tuvaletteyken, ev arkadaşım konuşmuş.. “vardık anam, he” demiş de kapatıvermiş suratına.. :)
Bir gece gezmesi de bu şekilde sonuçlandı işte. Artık benim de bir çıtır vakam var, kendimi tam bir kadın gibi hissediyorum :D

PS: facebook sayesinde barda tanıştıkları kadınların ismi yanında soyadını da soruyorlarmış artık. Gezdim, öğrendim. :D

5 yorum:

Unknown dedi ki...

ehe allahtan arkadaşın gelmiş, yoksa seninde böyle bi atraksiyona giriceğin yoktu hani... :D:D

Unknown dedi ki...

ya birde polly Mutluluk günceleri kapandı biliyorsun, link güncellemesi yapabilirmisin rica etsem profilimden, çok teşekkürler..

PoLLy dedi ki...

anlamadım... :(
o ne demek yav?
ne yapmam gerekiyo?
:(((((((((

Unknown dedi ki...

senin okuduğun bloglar kısmındaki Mutluluk Günceleri blogu kapandı hani, biliyorsun... onu silip "Serzeniş Meraklısı"nı eklermisin, yeni blogumu.. :)
linki de budur...
http://serzenismeraklisi.blogspot.com/
teşekkürler..

PoLLy dedi ki...

ama zaten serzeniş meraklısı var burda.
gözüm üstünüzde kısmında.
bloxoo'da da yaparım..
ay umarım doğru anlamışımdır.
kendimi pek salak hissettim :(

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!