18.03.2009

HaLeT-i RuHiYe


bugün nedense, herkese gıcığım...

ters ters bakasım, ne bakıyosun diye laf atasım, hatta tekme tokat dalasım var...

mahalle delikanlıları gibi; kafamı rakibimin kafasına, alın bölgemden yaslayıp, horozlanmak bile gelir içimden...

biri bişi sölese de, kavga çıkarsam istiyorum...

sonra araya girsinler, biz birbirimize bir fiske bile vuramadan ayırsınlar...ayıranlara ayrı gıcık olayım...

bırakın lan beni diyim, ama boş an kollayıp aniden saldırmayayım...

öle, olduğum yerde efeleneyim sadece...


lisedeyken, ağır metalciydim bendeniz. simsiyah giyinir,asker çantası fln taşırdım...böle deri pardesüler, zincirler...herkese gıcıktım o zamanlar, aynı bugün olduğum gibi..

yolda bana laf atan kırolara da, yukarda bahsettiğim gibi dalaşırdım... hatta arabadan laf atan bir grup kıronun arabasına, seyir halindeyken tekme savurmuşluğum bile var... hiç çekinmezdim valla.. ama o zamanlar benim gibi kızlar azdı sanırım, afallarlardı... şimdi görüyorum da; ters bişi sölese kızlar, laf atan "hem suçlu hem güçlüler" bi de üstüne yürüyor kızların.. ne günlere kaldık yarabbi...


bak şimdi farkettim de; simsiyah giyinmiş, lise üniformalı bi kıza (ki ne kadar kıza benzediği bile tartışılır) laf atan biri, nasıl bir psikoloji ile yürümekteydi acaba sokaklarda? allah açları doyursun ya, valla.. hatta kimseyi de açlıkla terbiye etmesin... dişi kişi ile ilk karşı karşıya geldiğinde vereceği tepki hiç belli olmaz bölelerinin.. amaaaan, evlerden ırak...


az önce geçirdiğim kızgınlık nöbetinin pek de haksız olmadığına kanaat getirdim, şimdi yazdıklarımı okuyunca.. neyse, ben en iyisi doktoruma gideyim de, bi hal çare bulsun buna.. çünkü neredeyse emin gibiyim, hepsinin sebebinin kortizon içeren allerji hapları olduğuna...

ya da ben şu burnumu kesip atmalıyım artık... allam, bi insanın burnu bu kadar mı kaşınır? hani yanlışlıkla karabiber kaçar burnuna da, nası bi kaşındırır şerefsiz. hapşurursun arka arkaya.. işte benimki de aynen öle, hem de devamlı... düşünsene a dost; sürekli burnunda karabiber, gözlerinde yaş, kalbinde sızı...


amaaan, kaçayım ben...

:)

2 yorum:

gribulut dedi ki...

ilaçların yan etkileri yok değil, ama seninki biraz kötü, mazallah elinden bir kaza çıkar birini hırpalarsın. blog dünyasında adını altın harflerle yazarlar :D

PoLLy dedi ki...

adımızı altın harflerle yazdırmak varsa kaderde; neye yarar üzülmek..
değil mi ama :)
zaten artık daha sakinim...
uykum var çok..
çok uykum var...

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!