4.03.2009

AnKeT




Efenim, bir süre önce, bu sayfada açmış olduğum bir anket var idi.
Süresi doldu, artık isteseniz de oy veremezsiniz.
Burdan; katılımda bulunmayan okuyucularıma sitemlerimi iletiyorum.
Bunun dışında; anket sonuçlarımı yorumlayacağım, çünkü hayli ilginç veriler elde ettik....

Katılımcıların %35’i tavşan kuyruğu istemiş efenim. Sevimli olarak lanse etmiş bulunduğum bu kuyruk biçimi, tercih edenlerin sevilme isteği ile yanıp tutuştuklarını, hayatlarında kimse olmadığını ya da tavşanları pek sevdiklerini ele veriyor:) Seçenleri tebrik ediyor, aman da aman diyorum :)

%35’lik bir kalabalık da, kanguru kuyruğu talep etmiş. İşlevsel olarak tanımladığım bu kuyruk biçimi, gerektiğinde bir savunma mekanizması olarak kullanılabilecek, bankada sıra fln beklerken üstüne oturulabilecek ve dahi el ve ayaklarımızı aynı anda kullanmaya müsade edecek ergonomiye sahip olarak tanımlanmış idi. Bu kuyruk biçimini seçmiş olanlar hakkında yapılacak yorum ise, tırsak ve tembel olduklarıdır. Bu kişiler kendilerini korumak için yanlarında törpü, tırnak makası vs. taşıma potansiyeline sahiptirler. Savunma mekanizmalarını gevşetmemek için, bu kuyruğa ihtiyaç duydukları yadsınamaz bir gerçektir. Tembel oldukları ise, tanımın içinde gizli. Ayakta dururken bile yorulan bu insan biçimi, “yorulduğum yerde boş bank aramaktansa, otururum kuyruğumun üstüne” şeklinde bir hayat görüşüne sahiptir.. kendilerine sevgi ve saygıda kusur etmez, 29 Ekimlerde havai fişek gösterilerinde kalplerine dikkat etmelerini öneririm.

%21’lik bir kısım, at kuyruğunu seçmiş efenim. Estetik kaygılar barındıran bu seçeneği işaretlemiş olanlar için, söylenebilecek tek söz; dış görünüşlerine pek önem verdikleri; kadın iseler ojesiz, erkek iseler jölesiz sokağa adım atmadıklarıdır. Bakımlı, havalı ve dahi karizmatik olan ya da olmak için can atan bu kişiler için söylenecek söz; kendilerini bu kadar yıpratmamaları gerektiğidir. Kuyruk kuyruktur efenim... bırakınız dağınık kalsın. Hatta iyi ki böyle bir kuyruğunuz olmamış, yoksa onu tarayıp fırçalamaktan, sokağa çıkamaz olurdunuz, asosyalleşirdiniz maazallah :)

%7’lik bir kısım okuyucu da, kedi kuyruğu istemiş! Asil olarak tanımlanmış bu kuyruğun, bu kadar az rağbet görmüş olmasını; asalet yerine seksapel istenmesine ya da güvenliğin asaletten daha önde bir güdü olduğuna fln yorumlayabiliriz. Aslında yorumlamak istesek, daha neler çıkarırız ama, ben bu konuda konuşmak istemiyorum. Doğanın en ergonomik, en çevik ve hatta en güzel hayvanının kuyruğunu istememiş olanları kınıyorum! O güselim kuyruk ki, kedisine göre incecik, kedisine göre bir sansar kuyruğu gibi olabilir... çeşit zenginliği bakımından bile tercih edilmesi gerekirken, en altta kalan bu kuyruk biçimini, itiraf ediyorum ki, ben istedim Ve sanırım sadece ben istedim :)

Bu saatten sonra, seninle aramız zor düzelir okuyucu...
Bütün kuyruklar senin olsun, kedimi ver bana....

1 yorum:

gribulut dedi ki...

hoş yorumlar olmuş ::D

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!