22.03.2009

KeHaNeT ??????


hayatımda ilk kez, ölebileceğimi farkediyorum...

hastalanabileceğimi, hayatımın ufacık bir sebepten; eskisi gibi olmamak üzere değişebileceğini...

yaşım ilerledikçe, eskisi kadar dirayetli olmadığımı...

çabuk yorulduğumu, aslında çok savunmasız olduğumu..

yaşlanmak aslında, eskisi gibi hareketli olmamak ya da gece dışarı çıkamamak değil...

yaşlanmak aslında, sağlığından olmak...

daha hızlı, daha kolay hastalanmak ve hiç de kolay iyileşememek..

artık ciğerlerim eskisi gibi kuvvetli değil..

senelerdir içtiğim sigaram, bana ihanet ediyor; ilk kez...

nefesimde bir hırıltı hissediyorum, öksürüyorum geçsin diye.. ama hep orda..

yıllarca atın ölümü arpadan dedim durdum...

şimdi korkuyorum...


normal bir insan hayatının, süreçlerinin pek çoğunu yaşamadım daha.

evlenmedim, çocuğum olmadı...

ne kadar çok şey var yaşanması gereken...

ama sanki ben bunları yaşamayacağım..

aklımda oluşmuş bir plan, bir hayal bile yok...

o tablonun içine kendimi 15 sene önce ne kadar koyamıyorsam, şimdi de o kadar koyamıyorum..


yarın bir gün, zamansızca ölürsem; "içine doğmuş kızın" derler di me :)

5 yorum:

ESRİK dedi ki...

Beni de senin yanına koy:(

Unknown dedi ki...

2 haftadır boğaz sorunlarıyla uğraşıyorum, şurda okuduklarımın aynıları, hissettklerimde, yaşadıklarımda.. ama hala "atın ölümü arpadan olsun" diyemiyorum, bırakmaya çalışıyorum sigarayı... o bana ihanet etmeden ben ona ihanet edeceğim nihahaha..
sen de öyle yap bence, güzel olabilir... :)

gribulut dedi ki...

düzelir düzelir, sen bırakmaya çalış. yaş ilerlemeye başladıkça birşeyler değişir tabiki. evham yapmamak lazım. :)

PoLLy dedi ki...

keşke...
sanırım bende astım varmış...
bu yazıyı yazdığım gece, hakkaten ölüyodum az daha...
pek fena durumlar...
ama napalım artık, yaşamanın bi yolunu bulmak lazım :)
teşekkürler herkese...

Adsız dedi ki...

dün de arkadaşlarla sigarayı nası bırakırız diye konuşuyorduk. önce sigara ritüellerini bırakmak gerek dedik; yemek sonrası, kahveyle, iş çıkışı, otobüs beklerken... meğer ne çok ritüelini yaratmışız sigaranın.

sigarayı bırakmak ölmekten daha zor:)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!