24.01.2009

ALerjiK

allammmm
çok orkuyorum..
alerjim azdı, fenalardayım..
burnum kırmızı oldu, hatta yara oldu...
gözlerim yerinden fırlayacak sanırım..
beynim zonkluyo ve burnum hala akıyo..
korkarım beynim burnumdanakıp gidecek...
peki neden böle oldu...
gayet düzenli şekilde ilaçlarımı içer iken?
işte korktuğum nokta tam burda başlıyor...
ya Panda'ya karşı alerji geliştirdiyse vücudum?
kediye alerjim var, biliyorum.
ama köpek...
köpeğe olmamalı..
öle demişti doktor..
hatta doktor bile değil, test..
kollarımı delik deşik ettikten sonra, "hiç bi şeye alerjin yok senin. bi kediye, o da duyarlılık üzeyinde. alerji diyemem" dedi.
şimdi düştüğüm hallere bak...
allam ya..
bu ne biçim kader, illa ayrı gayrı mı koyacaksın bizi Panda'mla?
ay ağlayacam valla ya.............

1 yorum:

Hayalbemol dedi ki...

Ben çok çektim o testlerden. Ortaokul yıllarında habire biyerlerim şişer, kolonyayla gezerdim. Hatta kolonya taşıdığımı bildiklerinden, önce bana gelirlerdi. Kaç kere teste tabi tutuldum da, sonuçta bişey bulmadılar, sadece olabilirlerden ibaretti söylenenler. Büyüdükçe geçti, testler doktorda kaldı. Koca bir sıfır :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!