(kendi bloguma puan verdim, acınası hallerdeyim...)

benim minik bebeğim Panda, bu sabah (pazar gününden beri ilk defa) yemek yedi.
davul zurna ekibi ile gideceğim veterinere.
zavallı yavrum, bir süre daha veteriner abisine gidecek.
serum yiyecek, ilaç yutacak..
o metal sedyede, küçücük görünerek yatacak...
offff, aklıma geldikçe içim acıyo ya...
canım oğlum benim :)

bu arada, bu vesile ile, burada bahsetmek istediğim biri var.
veterinerimiz Aytaç Bey..
umudumu kaybetmek üzereyken, köpeğimin öleceğini düşünmeme ramak kalmışken; onu yeniden hayata döndüren, iyileştiren ve bunu bedelsiz yapan kanatsız bir melek kendisi.
ben Panda'yı Tuzla Rehabilitasyon Merkezinden aldım. Aytaç Bey de orası ile birlikte çalışıyor. kaza geçirmiş, hasta köpeklerle o ilgileniyor. Panda da oranın köpüşü olduğu için, bizimle sınırsız şekilde ilgilendi. ilgisi de, sevgisi de sınırsızdı.
ben çok uzuuun yıllar hayvanlarla yaşadım. köpek, kedi, kuş, balık, hamster, kaplumbağa vs besledim. dolayısıyla ömrümün büyük kısmını veteriner hekimlerle içiçe geçirdim. ama ben bunca yıllık hayatımda hayvanları bu kadar seven bir veterinerle karşılaşmadım. onlara hakikaten içten bir sevgi ile yaklaşan, adeta söyleyemediklerini anlayan bir adam.. hatta benim minik Panda'm da; o kadar aşılar, ilaçlar ve canını yakan nice uygulamalar onun elinden gelmesine rağmen, dün yaladı doktorunu. hem de nasıl bir sevgiyle.
benim gibi hayvan seven, hatta hayvanlarla beraber yaşayanlara bir tavsiye olsun. kadıköy'deki "Bahariye Veteriner Kliniği" Süreyya sinemasının (artık operası) arkasındaki katlı otoparkın karşısında hemen. yani süreyyanın yan sokağından girin, solda kalıyor. Aytaç Sedat Kaval. onunla en azından hayvancağızınızı tanıştırın. ondan başka bir hekime gitmek istemeyeceğini, aşı yapılırken bile mızıklanmayacağını ve veterinere gitme işinin sancılı bir eylem olmaktan çıkacağını göreceksiniz.

Aytaç Bey,
kendi adıma size teşekkürü borç bilirim. ayrıca bizi sizinle tanıştıran İnci Hanım'a da burdan teşekkürlerimi iletmek isterim bir kez daha. hala bu kadar çıkarsız ve iyi niyetli insanların olması harika. dünyama ve gelecek kaygılarıma umut verdiniz. ben ve Panda'm size minnettarız...

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!