geçenlerde muyene için gittiğim doktor "perşembe gel de, seninle özel bir tedaviye başlayalım" diyince, paniklemek yerine pek sevinmiştim. ulan salak kadın!özel tedavi diyo...devlet hastanesinde bi doktor özel tedaviden bahsediyorsa, orda korkman gerekir...yelkenler suda ayrıldım o gün.. adam da hoş ha.. gerçi biraz irice ama, hoş yani..komik de...

gittim bugün, tam vaktinde... hoşgeldinler, yorulmuşsunlar..allaaam dedim, sonunda beni de doktorlar isteyecek, mühendisler zulada var zaten :) yukarı çıktık..espriler ve muhabbetler eşliğinde koridorlar aştık.küçük ama sevimli bir odada bir koltuğa buyur etti beni. rahatla dedi..dedim nasıl rahatlayabilirim, çok heyecanlıyım. korkulacak bişi yok dedi. dedim ne korkması yaw! :D

sonra burnuma bişi sıktı! aman nası yandı, gözlerimden yaşlar fışkırdı..dedim naptın ya! dedi biraz acır ama uyuşturur az sonra..

niye uyuşacakmışım! ay meğer burnuma kameralı bi çubuk sokası varmış manyağın... bi de monitörü de bana döndürdü. kendi burnumun o kadar iğrenç olabileceğini tahmin etmezdim valla. herkesler ne güsel şeyler sölerler burnum için, artık aynı fikirde değilim...

aklım da karıştı biraz. her gün o görüntülere bakan bi adam, nası olur da kadınlarla ilişki kurmaya devam edebilir ki.. karşındaki allame-i cihan olsa, aklına gelmez mi insanın o görüntü...

sanki ayıp bişi yapmışım gibi, yüzümü yerden kaldırmadım hiç. o burun benimdi ya, daha ne olsun. gerçi herkesin burnu böle imiş. normal dedi, çok da kötü değilsin dedi. yani burnumun içine bakınca benim gibi şaşırmadı. ama olsun, ben yine de fenalardayım.

sora ilaç yazdı. haftaya gel, yeniden yazalım ilaçtan dedi.

bense elimde sağlık karnesi, içimde yıkılmış romantik hayallerim ve aklımdan çıkmayan burun görüntülerimle işe döndüm...

böhü!

2 yorum:

Ali dedi ki...

Demek ki bazı erkekler kadınların kendilerinde asla gözlemleyemedikleri çirkinlikleri/güzellikleri/sıradanlıkları görebiliyor.

Demek ki her zaman kendimizi göstermek istediğimiz gibi gösteremiyormuşuz. Koccaman yaşam dinamiklerinin ortasında doğal olmak gerekliymiş. "İmaj"ımızı onaylatmaya çalıştıkça çirkinleşiyormuşuz.

Buraya bi dörtlük iyi giderdi ama abartmayayım.

PoLLy dedi ki...

eheuhe, yazsaydın ya..
yazsana :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!