21.01.2009

IdeaL ErkeK

eveeeeeetttt.
ideal erkek tanımımı yayınlıyorum.
ilgilenenlere ya da üstüne vazife olmayanlara duyrulur....

* boyu fazla uzun olmasın. max: 175 cm fln. ben kendim kısa bi insanım şahsen. yanında düdük gib kalmak istemiyorum. :)
* sigara içsin mutlaka. kendimi kötü kokuyo gibi hissediyorum, sigara içmeyenlerin yanında.
* alkolle özel bi bağı olsun. alkolik olmasın elbet, ama içmesini bilsin.
* türkçeyi güzel kullansın. -de'yi, -mi'yi ayrı yazması gerektiğini bilsin en azından. bitişik yazılmış bir -de, beni alleme-i cihan olsa, soğutuyor kişiden.
* hitabet kabiliyeti olsun, mümkünse bu konuda özel bi yeteneği olsun. bayılırım güsel konuşan erkeklere.. dinle dinle dur, ne güsel. öbür türlü hep ben konuşuyorum, adamı ciddiye almaz oluyorum o saatten sonra.
* sinemaya ayrıca düşkün olsun. sinema tarihine adını altın harflerle yazdırmış filmleri izlemiş olsun, benimle aşık atabilsin, mel mel bakmasın suratıma. ve "o diil de, asıl bi film vardı ........... diye, nası güzel" diye bahsettiği filmin başrolünde boy gösteren şahıs Steven Segal olmasın. dakkada silerim ve dönüp arkama bakmam bile!
* mümkünse deneysel türk sineması, son dönem türk sineması ve avrupa sinemasına ayrı bi ilgisi olsun, amerikan filmleri yanında. konuşacak konum, konuşurken alacağım zevk artsın.
* müzikle içiçe olsun. en popüler olanından, en ezik olanına kadar; en azından fikri olsun. özellikle 90'lardaki popüler müziklere takıntılıyımdır. gençliğimde dinlediğim müziklerin yeri ayrıdır bende. onda da ayrı olsun.
* operaya gitmeyi sevsin nolur! gitmese bile, evde dinlesin. Carmina Burana dediğimde "ben tanımıyorum o ablayı" demesin suratıma; ben de ters tepki veririm suratına...
* klasik müzik dinlesin. en azından en popüler olanlarını bilsin ya... bana konser biletleri ile süpris yapsın. jazz dinlesin, blues sevsin.. yann tiersen kim dediğimde Amelie'yi yapıştırsın.
* tiyatroya fln gitsin. aptal olanlarına değil ama, kürklü merkür gibilerine... konuşabilsin bu konuda. deneysel oyunlarda eşlik etsin bana. sevmese de benimle birlikte sevmesin.
* ses sistemi konusunda hassas olsun, benim kadar. iyi bir müziğin bir ömre bedel olduğunun farkında olsun. cep telefonundan müzik dinlemek ile, iyi bir ses sisteminden müzik dinlemek arasındaki farkı bilsin, bu konuda harcama yapmaktan gocunmasın.
* ışıklandırma konusunda en az benim kadar hassas olsun. florasan lamba ışığı, intihar sebebi olsun onun için. sarı ışık forever desin, hayat felsefesi bu olsun. tavandan gelen ışığa kıl olsun. yerden aydınlatmayı sevsin. sevmeyenleri kınasın.
* hayvanları sevsin. köpeğime kendi köpeği imiş gibi davransın. kedi olur, inek olur. hepsini aynı sevgi ve anlayış ile kucaklayabilsin. ayrım yapmasın.
* istanbulda yaşamak istemesin bi de. ben gitmek istiyorum burdan. o da istesin. güneyde yaşamak istesin, mesela mersinde. mutlaka mersinde. :)
* soğuktan ve yağışın her türünden tiksinsin. bahar forever desin...
* sportif bi insan olmasın. hatta tembel olsun...
* bohem olsun...
* kendini bilsin, haddini bilsin, beni bilsin..
* yanıma yakışsın, yanına yakışayım...

evet sanırım hepsi bu.. başka bişi gelirse aklıma yazarım elbet..

ve tüm bu yazılanların ışığında, yanında yakınında bu özelliklere uyan biri varsa, beni haberdar etmeyen top olsun :)
sevgiler, saygılar..

7 yorum:

illegalizma dedi ki...

Şimdi O saatte o kadar çok şey istenmiş :) görsen bööle bir erkek tipi haber ver kopya çekelim kendisinden nasıl kendine ( Erkek olma hallerine ) aykırı davranabiliyor. öğrenelim - mesela : futbol sevecektir. - mesela ter kokma ihtimali vardır :) mesela yav genelde ketum olurlar ilişkinin 3. ayından sonra :) mesela uzar gider

PoLLy dedi ki...

olsun...
bu özellikleri taşısın, isterse bok koksun :)
keza benim "alerjik rinit" diye iğrenç bi hastalığım var, katiyen koku almıyorum :)

bir opera sevene, bir futbol maçı da benden olsun :)

illegalizma dedi ki...

Owww... :) Züpper Züpper.....

cesetizleri dedi ki...

bulursan nerden bulduğunu da söyle bak :D

Onur dedi ki...

ahaha bende blogumda böyle bir oluşum içine girmiştim "Gerilim Olur musun?" da kızdan beklentilerim ve "Gerilim Olur musun? (Oğlan Tarafı)"nda benim vaatlerim sıralanmakta :)

Umarım en kısa zamanda buluruz aradıklarımızı :D

PoLLy dedi ki...

nerden bulduğumu söliiim, sölemesine ama; varsa bi tane vardır, onu da ben kapmış olurum. kapışmayalım sonra :)

Ali dedi ki...

İyi demişsin güzel demişsin de şimdiiiii nası diiiimmmm, adam ilgeçlerin farkında osun amma sen "böle" eksik harflerle ve "napcassss"larla mı konuşasın yani.

Yani "nası yapcasss böle", bu talepte adalet yok gibi.

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!