Ben ne bok boğazlı bi insan evladı oldum yarabbim!
Ne vardı o kadar içecek? Şimdi midemi toparlayamıyorum. :(
Dün akşam, daha önce bahsettiğim uyuz adamla buluştuk. Aslında ben çalıştığı yere gidecektim ama o meğerse işten çıkmış, eve gitmişmiş. Ben de diyodum “gelince çaldır demesi telefonumu almak ve kendininkini vermek için bahane. Nasılsa gitmicem mi sanki, alla alla” meğer değilmiş işte ve ben gitmişken bi mangoyu gezeyim titremesine tutulduğum için haber vereyim dedim. İyi ki de aramışım, yoksa gidip olmadığı bi yerde beklicektim adamı. Neyse. Neticede dedim “yemek yiyim öle geleyim” dedi ki, “beraber yiyelim” alla alla işler ilginçleşiyo :)
Neyse ben mangoyu gezdim, o geldi bu arada. Güsel de bi hırka aldım bu arada :) yemek yedik bi yerde.. hayatımda ilk defa üzüm hoşafı sipariş eden bi adamla yemek yedim, daha neler görecek bu gözler bakalım. Neyse. Sonra napsak diye düşündük, dedi ortaköye gidelim. E iyi, kalktık beşiktaşa indik. Sora zor geldi oraya kadar yürümek, beer point diye bi yere oturduk. E adında meymenet yok mekanın, kahve içecek değiliz ya.. Dedik teker teker sipariş vereceğimize, biraver söliyelim. İçtik bi güsel, laf lafı açtı; bi tane daha söledik. Onu da içtik! Oha ya...nası kızıyorum kendime. Bi oturuşta 1,5 LT bira içmek ne demek ya... ama duuuuur, daha bitmedi. Artık eve dönces, dedi taksiye binelim, ben de seni bırakmış olayım. E iyi. Tam bizim kapının önüne geldik, taksiden inerken dedim gel kahve yapayım sana. Geldi :) kahveyi yaptım, sonra içine bi de baileeys koydum. Kesin kaşınıyorum ben ya... sonra baileeys sek içildi.. o bitti, martini rosso vardı. Ay onu da içtik... onu da bitirdik. Düşün bendeki mideyi şimdi, bi hayal etmeye çalış... sabah 5’e kadar da uyuyamadık...5’i geçiyodu heralde yattık, uyuduk. Yedi buçukta kalktık. Amaaaaan, halimi bak dertli çal; çok rica edicem. Gözlerimin arasına kürdan fln takmam gerekiyor. Fenalardayım.
Çok da fazla ayrıntı vermeyeceğim ama, bi takım beklentiler oluşturma diye sölüyorum. Adam hakkaten arıza..Hoş biri, bak bu gerçek... Ama ben şimdi ne desem boş..
Karıştırma kafamı, karıştırma!

2 yorum:

Hayalbemol dedi ki...

İçince hayata bakış bir başka oluyor da, sabahları göz açınca baş çatlamaları olmasa...

PoLLy dedi ki...

uyuyabilsem belki başım ağrırdı...
uyuyamadım bile...
böhhhh

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!