bana bi haller oldu sevgili blog...
bi şıpsevdilik, bir her gördüğüme dönüp bi daha bakmalar...
herkes beni sevsin istiyorum. beni beğensin, benimle ilgilensin. şımartsınlar beni istiyorum.
dün gece, 2 seneden daha uzun zamandır birlikte çalıştığım, daha doğrusu ortak iş yaptığım bi adamın yanına gittim. aynı yerde çalışmıyoruz biz bu zat-ı şahane ile. biz onlara bişiler satıyoruz. haftada bir de telefonla konuşuyoruz, iş icabı. hatta acayip de uyuz olmaktayım kendisine. hep bi sorun, bi problem, bi ukala tavırlar vs. neyse... evime de yakın, onun çalıştığı yer. arkadaşla buluşcaz, bari oraya gidelim dedik. öğlen telefon açıp, akşam geleceğimizde yiyeceğimiz şeyleri bile ayırttım. sonra akşam gittik, sağolsun ilgilendi bizimle. 2 satten daha uzun süre yanımızda oturdu. hiç kalkıp da başka bişiyle ilgilenmedi. sohbet, muhabbet; keyifliydi. ama nedense ben bu adamı aklımdan çıkaramadım dün gece. hayırlara vesile olsun. bi sıcaklık içimde. ha yüzünü doğru düzgün hatırlamıyorum, o ayrı :) ikinci görüşümdü zaten kendisini. belki de öle sıcak davranması, sebep oldu buna.. bu sabah da bi teşekkür maili attım kendisine. fakat henüz cvp gelmiş değil. işleri yoğun olabilir, ya da aslında dün olan off gününü bugüne kaydırmış olabilir, veyahut bişi yazmak istememiş olabilir...herşey olabilir..
ben galiba fazla yalnız kaldım sevgili blog. derhal birini bulmam lasım kendime. aksi takdirde valla, sonum hayırlı olmayacak. kültür kültür, bi yere kadar.. zaten kültürlene kültürlene, insanlarla konuşacak bişi bulamaz oldum. ben tiyatroya, konsere vs. gittiğimde; insanlar tv izliyor oluyorlar ve ertesi gün de izledikleri şeyleri konuşuyorlar. ben mal gibi bakıyorum öle, dahil olamıyorum. üstelik de benimle konsere fln gelcek bi adam istiyorum. tiyatroya gidebileceğim ve bundan en az benim kadar keyif alacak bi adam. istiyorum ki, birine opera dediğimde, koşarak kaşmasın benden. çok şey mi istiyorum?
of allam ya....

kıssadan hisse: fazla kültür, psikolojiyi bozar.

3 yorum:

illegalizma dedi ki...

kem küm keh keh :) aynı durumdan biraz farklısı bende de var fena halde yandım kızın birine fakat kendisiyle ikinci görüşmem sinemaya kadar gittik bununla fakat herşey o gece sonuna kadar ondan sonra ne bir mesaj ne bir çağrı bittim kurudum delirmek üzereyim..

Çok kısadan çok hisse : fazla kültür hem asosyal kılıyor hemde psikolojiyi bozuyor...

PoLLy dedi ki...

e bi yere daha davet et canım, bırakma peşini..
kadınlar bazen ısrarcı adamları severler ki senin şu an kaybedecek pek bişeyin yok gibi görünüyor ;)

illegalizma dedi ki...

:) bu pazar da başka bi film :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!