23.01.2009

OLmaK IsTeRDiM

* Pilot : Ama kesinlikle savaş pilotu. Yani askeri pilot. Dedem pilottu benim. Çocukken dinlerdim hikayelerini; bilinçaltıma kazınmış demek ki farketmeden ben. Öle üniforma merakım olduğundan değil yane.. Şimdi düşününce diyorum “benden asker olmaz” diye ama... içimde uhde kalmış bi meslektir.
* Psikiyatrist: İlk gençlik yıllarımda keşfettiğim psikoloji merakım zamanla ruh ve sinir hastalıkları konusu ile sınırlandı. Sonrasında farmakolojiye fena sardım. Eh bunları ortak paydada birleştirmenin tek yolu da psikiyatrist olmaktı. Lakin bu kararı vermek için çok geç kalmıştım. Çünkü tıp okuyamazdım, TM ciydim L
* Psikolog: Dedim madem psikiyatrist olamıyorum, psikolog olayım bari..bi yerinden tutunayım şu işe.. ama maalesef o da olmadı. Kaderin bir cilvesi olsa gerek; ÖSS ye girdiğm sene, yaptığım ilk 6 tercih psikoloji iken, 7. tercihimi kazandım.. L
* Yazar: Aslında pek peşini bırakmış olmadığım bir hayal bu. Hayatım boyunca, tabiri caiz ise, yattığım yerden para kazanmanın ne muhteşem bişi olabileceğini düşündüm durdum. Zaten yazıp duruyorum, birinin bi de bunun için para vermesi. Allam ne güsel iş yaw J
* Müzisyen: kesinlikle sesimin güsel olmasını isterdim. Tamam bi maria callas olmanın hayalini kurmadım ama, ışın karacaya ses veren allahım, biz daha ölmedik bizi de gör J yanında bir de enstrüman çalsam, yeme de yanımda yat.. şöle yaz akşamları plajda yakılan ateş atraksiyonlarının yıldızı olmakla başlasaydım işe.. sonracığıma bir grup kursaydım lise yıllarımda mesela... sahnelere transfer olsaydım ordan. Gece hayatında sahne performanslarımla adımdan söz ettirseydim... heeey, hey....
*Oyuncu: şimdiye kadar sevgililerime sölediğim gerçekçi yalanlar, istediğimde hüngür hüngür ağlama yeteneğimin, harcanmaması için sırf... hatta hiç unutmam, çocuğun birine sırf eğlence olsun diye şizofren taklidi yapmıştım. Bana deli gibi aşık olan yavrucak, ertesi gün “o yaptığın şey gerçek değildi, şakaydı di me” gibi saf bir soru sorunca, ben de “yoooo, gayet gerçekti; beni iyi tanı tamam mıaaa” dedim kendisine. O günden beri haber alınamıyor kendisinden. Ülkeyi tekettiği yolunda duyumlar aldım, kendime yordum J
* Kedi : Şaka değil, van handırıt pörsent gerçek! Şu hayata bi de kedi olarak gelmek ister bünyem.. zaten bazı reaksiyonlarımı kediye benzetenler çoğunlukta, anlam veremesem de... bi insan tatile gidip denize girmedi diye, bi insan mecbur kalmadıkça duş almaktan haz etmiyo diye, bi insan kalorifer kenarı, soba yamacını favorilerine ekliyor diye, bir insan boyunun altı kaşındığı zaman sakinleşiyo diye... hala anlayabilmiş değilim, kedi ile ne bağlantım olduğunu. Ama isterim hakkaten. O fiziki muhteşemlik bi kenara; o özgür ruh,o eyvallah etmez kişilik, o kimi ne şekilde kullanacağını bilen kıvrak zeka... hastasıyım!

Hatta ben bundan mim bile çıkarırım...ehehehe... şu blog dünyasına adım attığımdan beri sık gördüğüm bişi bu...herkes birbirini mimliyor. Ben de istiyorum, benim neyim eksik di me? Ama asıl sorun, bunu nası duyuracağım insanlara?
Du bakalım, allah kerim :)

Burdan mimlediğim kişileri yazayım ben, belki haberdar olurlar :)
* siminya
* cesetizleri
* tubanın çiziktirdikleri
* osuruktan tayyere
* kelebenk
* camilla

Hadi bakalım...

7 yorum:

cesetizleri dedi ki...

Polly :)
yazacağım bu gece :D

PoLLy dedi ki...

oley:)

kelebenk dedi ki...

bu aralar finaller falan yoğundum... en kısa zamanda cevap geliyor:)

cesetizleri dedi ki...

yalnız şu şizofren taklidi olayına koptum :)

tuba dedi ki...

mimi biraz geç farkettim ama yazıcam, saol :)

siminya dedi ki...

blograzziye girmeyince haberim olmadı poly ama ben malesef iğrenç bok kafanın tekiyim mim yazmayı sevemedim yine de çok mutlu oldum tşk. herşeyi anladımda neden kedi olmak istiyon ? zaten tüm kadınlar kedidir kedi ;)

PoLLy dedi ki...

efenim, gözlerim doldu...
ne güsel bloggerlarsınız siz (o ne demek ya!)
yazanların ellerine, yazamayanların yüreklerine sağlık (yazdıkça batıyorum!)
esen kalın işalla!

PS: ben özlemedim ki seni, kedi özledi :)
çağır onu gelsin diye, bana kedi söledi:)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!