çok üzgünüm, hatta mahfolmuş vaziyetteyim, sevgili blog...
bebecik köpeciğim çok hasta..
öğlen hastaneye götürdüm onu...
serum bağladılar minicik patisine...
antibiyotik yaptılar...
sonra evimize döndük, ben mecburen işe..
annemden rica ettim, geldi ilgileniyor köpecikle..
aklım evde, elim işe gitmiyor...
çok korkuyorum, ya gençlik hastalığı ise?
maazallah bişi olursa bebecik köpeciğime?
of allam ya, niye böle olur ki?
niye miniminnacık, derdini bile anlatamayan bi köpek yavrusuna böle bişi olur ki?
offfff...
lütfen dualarınız esirgemeyin, belki yardımı dokunur..
ve ben olası her yardıma muhtaç vaizyetteyim...

1 yorum:

lafrodit dedi ki...

eğer karma aşıları yapılmamışsa gençlik hastalığı olur,ama daha bebek olduğu için aşılarının tamamlanmaış olması bu hastalığı tetiklemez ,yeirdikleriniz dokunmuş olabilir,tam olarak ne kadr bebek bilemiyorum ama ,2-3 aylık bişeyse şayet bünyesi çok zayıf olduğu için yedirdiğin dokunmuştur,eğer süt verdiysen bir bardak süte bir bardakta su katman gerekirdi,direk süt içirmekte dokunur bünyesine,köpeklerin sütü daha duru oluyormuş çünkü, öyle içebiliyorlar ancak,onun dışında daha bebekken oluşabilecek bişey gelmiyor aklıma;bizimkilerde bu tür vakalar oluşmuştu,gençlik hastalığı hakkında yzdıklarımı da bizim vet. söylemişti,sanmıyorum gençlik değildir,ama Allah acil şifalar versin,iyi bak yavruya..Güzel gelişmelerden haberdar olmak ümidiyle..

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!