müzikle çok haşır neşir insanlardanım ben. her meramımı müzikle anlatabilme yeteneğim vardır. "yaz desen yazamam ama burda yazılmışı var" diyerekten; hislerime tercüman olan bi şarkı bulup çıkarıveririm genelde.
pek çok kişinin de böyle olduğunu düşünüyorum aslında. sadece farkında değiller henüz :)
küçüklüğümden beri; -bi çeşit- şarkılar, içerden yakalar beni. ne çeşit demeyin; bilmiyorum. samimiyet kokusu aldığım belki. belki çok hareketli bi müziği olduğu halde, büyük acılar anlatan şarkılar. ya da masumane aşk şarkıları.. "öle aşığım ki, kan kusuyorum" fln tadında olanlar değil..
işte böle şarkılardan birini ilk dinlediğimde uyanmıştı, şimdi bahsedeceğim his. koşturararak annemin yanına gitmiş, şarkıyı dinletmiş ve "anne bak; bi gün biri benim için böle bi şarkı yazacak" demiştim. annem tabi güsel kızım neden olmasın kabilinden bişiler mırıldanmıştı..
o şarkı işte budur..




Shaggy - Angel








sonrasında benzer hisleri başka bi şarkıda daha hissetmiştim. o da bu..







Dante Thomas - Miss California


cumartesi gecesi; yıllardan sonra bir kez daha hissettim bunu.. bir şarkı daha yazdım beklentilerime. o kadar içen, o kadar masum, o kadar güsel ki... bayıldım..

buyrun bu :





Eurovision Winner 2009 Norway - Alexander Rybak - Fairytale

bak görürsünüz; bi gün biri benim için böle bi şarkı yapacak!

:D

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!