16.05.2009

KoKu

yıllardır ER izlemiyodum lem blog...izliyorum şimdi, neler neler olmuş yaw...
bi de mc donaldstan sipariş verdim yıllar sonra, geldi, yedim, çatlıcam..
yıllardır ,ki bak bu hakkaten gerçek, yıllardır koku almıyodum ben.. şimdi alıyorum... bu sabahtan beri.. eve aldığımız koku giderici camdan dekoratif şey kokuyomuş :) ben kazıklandığımızı düşünüyodum...
demek ki neymiş, bugün değişik bi günmüş...
bi de eve gelirken terlemekten kilo kaybettim.. o kadar sıcaktı ki.. ama evin içi buz gibi... tuzla buz olacaz bu gidişle.. çöldeki kayalar gibi. onun bilimsel bi adı vardı. gece ile gündüz arasındaki ısı farkı kayaları parçalayıp kuma dönüştürüyodu. amaaan, kime ne zaten.. neticede dışarısı çok sıcak ama bizim ev çok soğuk.. bak böle anlatınca da herkes anladı..illa uzatıcan lafı.. derdim ne, anlamıyorum..
sen gel de bi koklayayım seni bakayım..

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!