3.05.2009

pazar saçması

bir pazar sabahı da uyuyamayacaksa bu bünye, ne işe yarayacak?
sabah altı buçukta kalkılır mı?
gerçi benim gibi; göğsünde bir hırıltı duyan ve nefes almakta zorlanan herkes kalkardı heralde, saat daha altı buçuk demeden..
çok sıkıldım artık ben bu alerji bokundan yaw...
ne olacaksa olsun, ben de kurtulayım, tıp da kurtulsun; di me ama?

uyandığımdan beri pc başındayım ki, şimdi baktım; takriben 3.5 saat olmuş.. günlerdir okuyamadığım tüm blogları okudum. eski yazıların akadar hem de.. çok keyifliydi be :)
hatta hızımı alamayıp, kendi blogumu da okudum. diğer blogumu.
aslında pazar sabahı uyuyamayan rahatsız bünye ile ilgili saçma bi yazı yazmaktı niyetim. lakin işte, diğer blogu okuyunca sinirlerim bozuldu. sabahın bu saatinde, ki normal şartlar altında benim için hala sabahın körü, hüzünlere gark oldum. ne yerli yerdsiz duygu dalgalanımları yaşayan bi insanım ya.. ve bunu da nası gereksiz buluyorum aslında.
düz bi insan olmayı isterdim mesela. hep belli bi modda, çok az sapmalar olası bi tek. en fazla aklın abişi gelip, gülümseyen otobüse fln. oysa ben öle miyim? durup duruken, kahkaha atabilirim yollarda... ya da çalışıp duruken hüzünlenip, akan gözyaşlarımın suçunu alerjiye atabilirim..
bu pazar sabahı, yine göztepedeyim. sabahın bu saatinde, internet bulmuş olmamı, buna bağlayabiliriz. dün yine iki kedili eve geldim ve henüz doğal alerjik reaksiyonlarımdan fazlasıyla karşılaşmadım diyebilirim. yani beni uyandıran nefes problemi var tabi ama, onu fasülyeden sayıyorum şimdilik :) belki de kediye alerjim yoktur :) mesela bi tanesi ayaklarımın üstünde uyuyo şimdi, ne güsel hayvandır ya...
neyse efenim, bugün istanbulda havanın 19 derece olması bekleniyomuş. temiz hava ve bol güneş ile muhattab olacakmışız.hakkımızda hayırlısı diyor, pek erken başladığım bu pazar gününden maximum verim almak için, elimden geleni ardıma koymayacağımı yazmadan edemiyorum.
bu vesile ile de herkeşlere iyi pazarlar diliyorum... ilk bakkala giden, bana da kola alsın :)

2 yorum:

bi dost dedi ki...

ben gitmem bakkala ben gitmem ben gitmem :PP sorunun çözülür inşallah ya. ayrıca kediler çok gıcıktır hıhhh :D

-aynı anda yorum atıyoruz birbirimize, ow may gad:D-

polly dedi ki...

ehueheue.. bu pazar sabahında uyanık olan bi biz varız sanırım :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!