16.05.2009

OnBeŞ MaYıS

Ben işim gereği, bir önceki günü çalışırım hep. Yani dün yapılan işlemler, bugün tarafımdan halledilir. Bugün de yaptığım işlere tarih atarken 15.05.09 yazdım ve ani bir FlashBack ile sarsıldım.. bundan tam on sene önce, ilk aşkımla tanışmıştım. O zamanki ajandama yazdığım yazı, kelimesi kelimesine aklımda..15.05.99 tarihi ile... dile kolay, tam on sene...
6 haziranda en yakın arkadaşım evlenecek, antalyada. Ben de ailemle birlikte 5 haziran gecesi antalyada olacağım. Nikah için gün alınırken 19 mayıs istemişlerdi en başta. Hem tatile denk gelir, davetliler de tatili birleştirip fırsattan istifade, denize fln girerler diyerekten. Ben tarihi öğrendiğimde, ilk aşkımı aramıştım.. o da antalyada yaşıyor çünkü. Demiştim ki “15 mayısta orda olacağım ben. Annemler arkadan gelecek, bi otelde kalacağız. Ama 15’i gecesi tek başıma geleceğim ve beni karşılamanı istiyorum.” Kısa bi suskunluk olmuştu aramızda. Benim kafamdan geçenler, onun kafasından da geçti o anda. O zaman kader demiştim. Tam onuncu yılımızda, bizi yine bir araya getiriyor. “bakalım” demişti. “daha çok var mayısa” nitekim düğün tarihi değişti ve ilk aşkım da askere gitti. Onuncu yılımızda beraber olamadık ama, olabileceğimiz ihtimali ikimizi de sarstı. Aradan geçen 9 senenin ardından, nasıl bi alışkanlıksa, ilk gördüğün anda aynı şekilde bakabiliyorsan gözlerine ve yanyana yürümeye kalktığında, elin otomatik olarak buluyorsa onun elini.. üstelik aynı yamuk tutuşla.. 9 yıldır görmediğin arkadaşı sizi elele gördüğünde, bunca zaman sonra “şaşırmadım ama özlemişim sizi” diyorsa.. aradan 10 sene geçtiğinde de bilirsin ki, değişmez hiç bir şey. Onuncu yılda beraber olamadık belki ama, daha önümüzde uzun zaman var. Hiç bir şeyi sınırlamadık biz şimdiye kadar. Hiç bi şeyi kalıplara sokmadık, söylenenleri duymadık. Biz bu sayede 10 sene sonra hala birbirini bu kadar seven bi çift olduk..bundan sonrası için de kim ne derse desin, ne ben seni çıkarabilirim hayatımdan, ne sen beni.. orda kal isterim hep, sürekli değişen sıfatlarınla.. aynı kalan bi tek yıldıztozum olmak kaydıyla...

4 yorum:

absalom dedi ki...

ımmm.
yarım kalmış aşklar beni hüzünlendirir...

ben ilk aşkımı arasam şimdi bana küfür eder heralde...
ne güsel böle kalmasını başarmışsınız...

PoLLy dedi ki...

aslında başaramıştık ama, zaman çözmüş herşeyi.. tüm kötüler silinmiş, bi iyiler kalmış hafızalarda. tabi hesaplaşıldı, tabi kızıldı.. ama geçiyo işte, kolay mı; on sene..büyüyoruz işte, böyle böyle..unuta unuta, affede affede..

absalom dedi ki...

yalnız polly şahane bi cevab-ı yorum oldu bu...
ben bunu çalarım gider bir yerlerde de kullanırım :)

kızmaca darılmaca yok :)

PoLLy dedi ki...

kızarım, darılırım... zaman siler :)
bak keyfine :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!