12.08.2009

AnaLYTicS

blog yazmaya başladığımdan beri, merak etmiştim nerden buluyolar diye.. "bunu yazmış da benim bloga gelmiş" deli oluyodum valla. sonunda öğrendim, azmin elinden kurtulmuyor.. :D hatta güsel de bi birikim yaptım. yorumsuz olarak yayınlıyorum..

* minnetin var bana ama hala kıllanmış değilsin
* "kalın bacak" ayakkabı
* absalom blogspot
* akrep burcu erkeğinin beğendiği hoşlandığı kadın tipi
* amından kıl aldırmayan kadın
* ayvalık hangi denize bakar
* baarma twitter
* bütün acılar geceleri pekler
* denizciler ne kadar kazanır
* gelecek belirsiz
* halet-i ruhiye
* hayvan şakası
* her gün birbirinin aynı reklam
* ideal erkek boyu
* kadının amında yazı yazsın
* kara sinekler neyi sevmez
* kompela ne demek
* neden ilişkide erkek kadının amına parmak basar
* o kadar malsın
* sahildeki dondurma
* saçımı ne yapsam
* teklife gerek yok kendiliğinden başlar aşklar saklı kalmaz duygular yaşanır elbet aşklar
* yettim gari bu çile
* çine giderken yanımızda ne kadar para götürmeliyiz
* çocukken banyomu
* şikayet beerpoint

aslında her birine bişiler yazmak geliyor içimden ama; susuyorum.. herşeye cevap yetiştirmeye kalkarsam, nice olur halim.. sadece absalom ve baarma arkadaşlarımızı benim blogumda arayan zihniyeti kınamak istiyorum! :D
hani bu gece benim için bitmişti? bugün rekor kırdım zaten heralde.. bu kaçıncı post yahu? parmaklarıma zeval, aklıma heyheyler vermesin..

2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

yarıldım ben bu karpuzlara!
zamanında mikinin pipisi kaç santim! yalnız santime fokuslan ahanda aynı o şekilde yazmış aramış,

birde perde arkasında seks demiş abicim ya

ulan fantazinin tavan yapması budur
mağmaya yollasan almazlar bunları :O

yurdum insanın içler acısı hali işte.

daha beteri ee sen o kelimelrde yazmışsın ki sana gelmişler demiş bir adsız ezik

salak mikili mousepad almışım dşye yazmışım, perdeden kemer diye yazmışım ne alaksı var allahın salağı dedim bende :)

güler misin ağlar mısın! trajikomik işte :)) öperim cicim

PoLLy dedi ki...

senin şu adsızlardan çektiğin nedir be ya :)
çok haklısın valla delirmekte... allahtan bana öle bi münasebetsiz dadanmadı şimdiye kadar.. gerçi polly bloguma yazan bi manyak olmuştu ama; direk silip, yorumları onaylı hale getirmiştim.. bi de cevap mı yazcam :D

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!