19.08.2009

MiM / YüZ GöZ

sevgili godsy beni mimlemiş.. e ben de mimlenince, önce mimi yazmak zorunda hissediyorum kendimi.. başka bişi yazamıyorum... şimdi de bu mimi yazcam da bitircem diye; kendimi adadım... valla başka bişi düşünemez oldum.. kendimi anlatmalara kıyamadım :) sabırlar diliyorum.. buyrun, yüz göz olun benle :D


1- Kendimi anlatmaktan hoşlanmam.
2- yapacaksam yani mecbursam, maddeler halinde yapmayı tercih ederim.
3- ben anlatmasam ama beni öğrensinler isterim.
4- kendim hakkında oldukça talepkarımdır.
5- hakkımdaki en ufacık ayrıntı bile hatırlansın isterim.
6- ikili konuşmalar esnasında; ben anlatacağımı anlattıktan sonra, karşı tarafı dinlerken uykum gelir, dikkatim dağılır.
7- kendimi çok beğenirim (bu iyi bişi değil, biliyorum)
8- en çok da ben hırpalarım kendimi ama..
9- başıma gelen herşeyin, olasılıkların en kötüsü olduğuna inanır, kendime pek üzülürüm. Secret gerçekse, yıllarca başım beladan kurtulmayacak demektir.
10- çok büyük bir yetenekmişim de harcanmışım gibi hissederim.
11- beni bana bıraksalar; harika bir müzisyen, rakipsiz bir sporcu, ödüllü bir oyuncu, emsalsiz bir modacı ve umarsız bir psikiyatrist olacağımı düşünüyorum hala..
12- bazı konularda kendimle çelişmekten acayip zevk alırım. Mesela istanbulda yaşamak istemediğimi söyler dururum ama benim kadar aşık olan var mıdır bu şehre, meraktayım..
13- izmiri bi türlü sevemedim. Gerçekçi olmadığının farkındayım ama o şehir bana hep karanlık ve kasvetli geldi..
14- mersinde yaşamak istiyorum ama neden bilmiyorum..
15- aslında biliyorum ama siz bilmediğimi sanın istiyorum.
16- bunları hakkaten sıkılmadan okuyan var mıdır acaba; hem de sonuna kadar..
17- benim için ideal erkek diye bişi yoktur.. en ufak sebepten arıza çıkarabilirim. Zaman geçtikçe tahammülsüzleşirim.. yeri gelse johnny depp’ten bile tiksinebilirim.. evlerden ırak olasıyım..
18- evililik kurumuna da inanamıyorum açıkçası.. bence geni düzgün bi adam bulmalı.. çocuk yapılıp, beklentiler sonlandırılmalı..
19- rahatıma düşkünüm sanırım.. çalışmayı sevmiyorum.. aslında seviyorum da, mecburiyetlerden hazetmiyorum.. aman, kafam karışık bu konu hakkında..
20- hayatıma sponsor arıyorum, duyurulur..
21- kedileri çok seviyorum. Onların birer aerodinamik harikası oldukları kanısındayım. Görsellikleri de beni benden almakta..
22- lakin kediye alerjim var, acı çekiyorum bu konuda...
23- köpeklere de hastayım şu hayatta.. kendi kararımla ve sorumluluk alma cesaretimle evlat edindiğim ilk köpeği gençlik hastalığından kaybetmiş olmam; talihsizlik değil de ne..
24- aslında ben hayvanların topunu seviyorum arkadaş.. bi uçanı bi de kaçanı sevmiyorum ama..(uçan: kuş ve türevleri / kaçan: böcek ve türevleri)
25- bir su kaplumbağam vardı, kendini köpek sanıyodu.. gel deyince geliyodu bi de bizim köpeği ısırıp kaçıyodu....
26- bi de bi köpeğimiz vardı eskiden, “haşt” tı adı, karpuzdan başka bişi yemiyodu...
27- ilk kedimiz “efe” yarım ekmek döneri tabağına koyduğumuzda, tek sap maydanoz bırakıyodu geriye..
28- “firdevs” diye bi kedimiz vardı, burnunu duvara vurmuştu da şişmişti kafası kadar burnu. Bi daha da inmemişti o şişlik hiç..iki burnu varmış gibi gezmişti...
29- “pinçik” vardı bi başka kedimiz.. koştururken dolabın arkasına düşüp sıkışmıştı da, bir kol çantasına ip bağlayıp sarkıtmıştık. içine atlayıp çekin beni diye ipi çekip işaret vermişti..
30- ne çok kedi köpek anısı yazmışım ya... gerçi bende daha hikaye bol ama, bunlarla doldurmamak lazım listeyi. Sanki kendim hakkında yazacak çok şey varmış gibi..
31- "alerjik rinit" "alerjik astım" "nazal polip" "sinüzit" "hipotiroid" den muzdaribim..
32- herbiri için kullandığım ilaçlar bende bi uyku yapıyo ki, sorma gitsin.. bıraksalar günde 20 saat uyur, kalanını da yatakta geçiririm. bi gün de, dışarı çıkayım demem.
33- bütün insanların salak olduğunu düşünüyor, her gün bu tezime kanıtlar ediniyorum. bi gün sinirden kalp krizi geçirmek en büyük korkum..
34- çarşı pazarda bana sürtünerek geçen insanlardan tiksiniyorum. bildiğin kusmuğa bakar gibi bakıyorum onlara..
35- yürüyen merdivenden inmesi gereken noktada mal gibi durup, herkesin arkasında sıkışmasına sebep olan hıyarların idam edilmesini talep ediyorum..
36- daracık yollarda kaplumbağadan hallice bi hızda yürüyerek arkasından gelenlere yol vermemeyi kendie düstur edinmiş olanların; ibreti alem için taksim meydanında sallandırılması gerektiği kanısındayım..
37- hakettiğini alamayan insanlardanım evet, ama sanki en büyük haksızlık bana yapılmış kadar mutsuzum..
38- aslında beni bıraksan, nası tadını çıkarırım şu hayatın!
39- her gördüğünü isteyen çocuk gibiyim.. istediğimi elde edemeyince çok üzülüyorum bi de. bu ayakkabı da olur, sakız şeker bile olur.
40- hayatta yapmam gereken şeylerin hep daha fazla olduğuna kanaat getirdim ben. sıradan bi üniversite mezunu olarak kalmamalıyım dedim durdum. sonunda yüksek lisansa başlamayı başardım ama bakalım önümüzdeki bölümlerde kahramanımızın başına neler gelecek..
41- şişik egolu insanların, egolarına iğne saplamak istiyorum...
42- gencecik öğrencilerin kaderlerini, tek bi insanın ağzından çıkacak kelimelere emanet etmemeliyiz bence. nası yalakalık yapıyorladı dün, midem kalktı..
43- ne yaşanırsa yaşansın; okula dönmek çok "eskisi gibi" idi.. sanki iki ay önce de oturdum o bahçede ben..
44- erkeklerin çok garip yaratıklar olduğu kanısındayım.. karışık değil ama, ilk kez karşılaşılan bi böcek türü gibi. ilgi ile incelenmeli ama, incelemezsek dünya patlamaz hani..
45- erkeklere düşman değilim, yanlış anlaşılmasın. sadece merak etmeden, ilgilenmeden kanıksamışım varkılarını.. varlar işte, napalım..
46- erkek demişken; bi erkeğin en sevdiğim yeri leğen kemikleridir. fonetiği çok iç açıcı olmasa da, kendisi bi fena eder beni..
47- beni sevmeyen ölsün bence..
48- "ahlaksızlık, insanın kendi ahlakına ters gelen bişeyi yapmasıdır.." bayılırım bu söze, düsturumdur..
49- bi arkadaşım saatini garip şekilde ayarlıyor. sadece yanlama bakınca okuyabiliyorsun saati. yani anlamak için 3'ü 12 gibi görmelisin... gerekçesi de "parasını ben verdim, neden başkaları da kullansın"
50- size kendimle ilgili daha fazla şey anlatsam mı, anlatmasam mı tereddütteyim. neden beni bu kadar yakından tanıyasınız ki..
51- eskiden televizyon izlerdik çok, şimdi sıkılıyorum.. aslında ben düzenli olarak hayatımdaki herşeyden sıkılıyorum. yakında yeni gözdem internetin de pabucu dam piyasasına düşer..
52- dizilere bayılırdım bi ara.. özellikle de cnbc-e dizilerine.. aslında bak şimdi düşündüm de, izlesem belki hala bayılıyorumdur.. ne bilim, izleyemiyorum..
53- big bang theory yayınlanıyo mu ya?
54- her türlü teknolojik aletin, en pembesini seviyorum; bu da benim zaafım..
55- benim için pembe alternatifler üretin, yetkililer..
56- kahveyi çok seviyordum.. şimdi hayatımın anlamı..
57- kendimi iyi hissedersem, konuşmak için karşımdakinin eşliğine ihtiyaç duymam hiç.. kendi kendime hem söler, hem dinlerim..
58- kedilerle akrabalığım olduğuna inanan ve bunu kanıtlamak için gece gündüz çalışan o kadar arkadaşım var ki..
59- suyu sevmiyorum, denize girmiyorum diye, uykuya bayılıyorum diye, boynumun altı kaşınınca sakinleşip uyukluyorum diye, aniden bi yerim acırsa "hykk" tarzında bi sesi istemsiz çıkarıyorum diye düşünüyorlar kedi olduğumu bi de.. ne alakağğ..
60- çok değişkenim bi de ben.. bazen iş kadını olasım geliyo böle; yüksek topuklar, beyaz gömlekler fln.. bazen eski looser günlerime dönmek, kaldırımlarda şarap içip sağda solda sızmak istiyorum... bazen mesela kariyer kadını olmak istiyorum, başarıdan başarıya koşmak, terfi manyağı olmak fln..bazen de küçük bi memuriyete girip, azıcık aşım dertsiz başım şeklinde takılmak.. ne bilim ya...
61- kendim dışında herkesin bi kusuru olduğunun farkındayım ama nedense kendime iltimas geçiyorum mütemadiyen.. ben bi hata yaptıysam, mutlaka bi sebebi vardır, hem de en geçerlisinden.. yoksa ben yapar mıydım onu..mesela kendim uykuya bayıldığım ve top patlasa uyanmayacağım halde, sabahları uyanmayan ve uykusu ağır olan insanlara bi uyuz olurum ki; sorma gitsin. ama tabii ki benim geçerli bi sebebim var; alerji ilaçlarım.
62- her türlü zaaf ve yetersizlik beni çılgına çevirir..
63- nedense bana bişi olmayacakmış gibi gelir hep.. sigara içerim ama kanser olmam mesela.. ya da alkol benim bünyemde kalıcı sonuçlar bırakmaz.. başıma gelirse de, bana olmaz dediğim herhangi bi şey, uzaylı görmüş masum köylü gibi şaşkına dönerim. ver elini kendine acımalar ondan sonra..
64- tatlıya ve çikolataya tuhaf bi zaafım var.. engel olamıyorum, durduramıyorum...
65- ya hep ya hiç mantığı güderim genelde.. mesela "yemeyeceğim tatlı fln artık, yeter" deyip ağzıma tek lokma şekerli bişi sürmem günlerce.. ama tabii kan şekerim düşer birden, bi parça çikolatanın çözeceği şeyi; 3 adet blok çikolata, çikolata sosuna batırılmış dondurma, bisküviler, tartiniler eşliğinde bastırırım.. sonra da pişman olurum tabi..
66- aç olmadığım sürece, akşama ne yesek diye düşünemem hiç. toksam ben, bi daha hiç acıkmayacakmışım gibi gelir... örnek: "yemek çok güsel olmuş, ellerine sağlık" "afiyet olsun canım.. peki akşama ne yiyelim?" "bence yemesek de olur artık" "olur mu yahu, saat daha 12" "bence acıkmayız bi daha"
67- migros gibi tansaş gibi marketleri gezmeye bayılırım ya.. o rafların arasında kaybolmak, saatlerce her bir ürünü incelemek terapi gibi gelir bana...
68- peynir benim için kutsaldır.. her türlü peyniri taparcasına sever, ayin yapar gibi yerim.. en sevdiğim menü: 7-8 çeşit peynir, yeşil ekşi elma, diet kola... film izlerken mesela.. allaaaam, olsa da yesek..
69- bi ara benimle evlenip bi kız çocuğu sahibi olmak isteyen biri vardı.. beraber gidip wendy's de curly fries yerdik. waffle'lar fln da cabası..yegane amacı bana kilo aldırıp, erkeklerin ilgi alanından çıkarmak ve kendine muhtaç etmekti sanırım. doğacak kızımızın adını mayonez koymak gibi bi niyeti vardı.. o zaman gülerdim de bak şimdi tuhaf geldi..
70- evde yalnızsam mesela, hayatta yemek yapmam.. kuru pasta olur, bisküvi fln olur. ne bulursam yerim, hiç ayırmam. sabahları da aynı şekilde beslenme yetim vardır. dünyanın en pratik insanıyımdır..
71- günün birinde şişmanlıktan öleceğim kanısındayım.. o gün, bugün değil ama; belki yarın, belki yarından da yakın..
72- neyi hayal ettiysem elde edemedim şu hayatta.. hayalimdeki araba bile artık ikinci el piyasasında yer almazken, ben hala sahip olacak maddi güce erişemedim.. belki de hayalleri güncelleme vaktim gelmiştir..
73- buzdolabında görmeyi en sevdiğim şey, koladır ya.. diet kola! bana kalsa dolabım içecekle dolu olur zaten.. düşünsene diet kola, soda, şarap, bira, rakı, su, meyve suyu,icetea felan dolu bi dolap..
74- yemekler içinse küçük bi parça yeter heralde dolapta.. zaten bi gün yediğim yemeği, ertesi gün yemem ki ben.. atayım daha iyi..
75- mercimek yemeği, şu hayatta uğruna takla atabileceğim tek şeydir. sıcak da yerim, soğuk da.. hatta annem bi kazan yapar da, kazanı kucağıma alıp yerim.. sabah yerim, akşam yerim.. günlerce bıkmadan usanmadan yerim. tencerenin dibini parmaklarımla sıyırıp, yenisini yapması için annemin ayaklarına sarılırım..
76- annemi özledim sanırım ya..
77- bi de patatese zaafım var bak.. fırında, ocakta, kızgın yağda, suda... salçalı, sade, limonlu, tuzlu fln.. allammm, olsa da yesem şuracıkta.. hatta bi ara kumpirin, doğru hazırlanırsa, bi insanın tüm besin ihtiyaçlarını karşılayan bi mucize olduğuna dair tezimi kanıtlamak için dünyaya açılmaya karar vermişim de, şimdi sakinleştim..
78- istanbuldan sıkılmış olmam sebebiyle, küçük şehirlerde yaşama hayali kursam da; kasaba köy kültürünü pek de sevmeyen hatta içten içe küçük gören bi tarafım var.. hatta ayvalığa tatile gittiğimde, ordaki akrabaları görmeye bile gitmiyorum bu yüzden. orda olduklarını bilip seviyorum onları ama görüp de haklarında sevimsiz fikirler edinmek istemiyorum.. ay, pek fenayım hakkaten...
79- iyi şeyler yapmak istiyorum, faydalı şeyler.. ama herşeyin kazandığım paranın az olmasından kaynaklandığı kanısındayım.. en son kot pantolonumu alalı nerdeyse bi sene oldu ya.. daha kendime bakamazken, dünya neden benden bu kadar iyilik bekliyor.. çok içerliyorum yeminlen..
80- bana bakmak zorunda olan, masraflarımı karşılayan ya da işsiz kalma lüksüne sahip olmamı sağlayan bi ailem olmasını çok isterdim bi de.. mesela yüksek lisans yaparken çalışmak zorunda kalmasaydım. akademik kariyer için, okulda daha fazla zaman geçirebilecek olsaydım.. bana harçlık verebilselerdi fln..
81- herşeyin sonunun paraya bağlanıyor olmasını birazcık irdelediğimde, aslında başlangıçların da paraya dayandığını idrak etmiş olmam; zaman zaman hırslanmama zaman zaman da herşeyi boşvermeme sebep oluyor.. yapmadığın yanlışların bedelini ödemek, yorucu olabiliyor ve içinden yorulduğun için seni suçlayanların ağzını burnunu kırmak gelebiliyor..
82- evde koyun beslemek istiyorum ve doğru şekilde bakılırsa o hayvanın kokmayacağı konusunda iddialıyım..
83- acı sos, ne güsel bişidir ya.. hot chili olur, tabasco olur... bak barbeque de olur.. evet evet, soslar çok güsel icatlardır ve hayata böle lezzetler lazım kanımca.. (salata soslarına da ayrıca hayranlığım vardır, gizleyemediğim)
84- ben sanırım mim konusunun biraz dışına çıkıyorum giderek.. ama bence bölesi daha güsel...
85- aslında erkek olarak doğmuş olmalıydım diye düşündüğüm zamanlar oluyor.. güzel kadınları izlemeyi çok severim mesela.. elimde buz gibi bi bira, ağzımda sigara ile ayaklarımı uzatıp giselle bundchen in soyunmasını izlemek, hangi erkeği benim kadar heyecanlandırır ki acaba...
86- öte yandan kadın olmanın harika bişi olduğu kanısındayım.. sonuna kadar keyfini çıkarıyorum mütemadiyen.. kadın olmak, bana yakışıyor..
87- kız çocukları ile kadınlar arasındaki farkı, erkeklerden öğrendim ben.. kadın olmanın keyifli taraflarını da onlar anlattılar hep.. erkeklerin kadınlar hakkında, kadınlardan çok şey biliyor olmaları acayip di me..
88- bi ara biseksüel olmaktan tırsmıştım ama değilmişim, eminim...
89- yemek yapma konusunda sorunlarım olduğu bi gerçek ama yaptım mı da güsel oluyo genelde.. özellikle deneysel çalışmalarda iyiyim ben.. misal: beyaz şarapta kızartılmış peynir ile marine edilmiş, fırın makarna.. uvvv beybi...
90- huysuzumdur, agresifimdir, kontrolsüz bi öfkem vardır.. ama uzun zamandır dizginleyebiliyorum. içimde yaşıyorum sadece. keskin sirke de küpüne zarar, farkındayım.. ülser olcam bu gidişle, yazık bana..
91- küçücük çocuklara bile, saygıda kusur edemiyorum. ne isterlerse yapmalılar gibi geliyo,.. ya da benim yap dediğim şeyi yapacaklarsa, buna ikna olmuş olmaları gerektiğini düşünüyorum. çocuk yetiştirmek konusunda endişeliyim..
92- erkekler kadınlara neye göre evlenme teklif eder, çok merak ediyorum.. eğer doğru insan bi taneyse, yanlış kadınlarla evlenmiş onlarca erkek var sokaklarda.. ya da beni doğru kişi sanarken akılları başka yerdeydi..
93- okuduğum şeyleri zamanla unutuyor olmak kadar uyuz olduğum bişi yok.. o kadar emek harca, ezberle, öğren... sonra uçup gitsin aklından.. ayıp ya..
94- bir mim'in daha sonuna geldik geliyoruz ha.. aslında kassam bi bu kadar daha yazar mıyım acaba yav..
95- tüm bu yazdıklarımı okuyacak kadar sabırlı biri çıkarsa; ya çok sevecektir beni, ya tiksinecektir ölümüne.. ara dere insanı değilim.. sınırlardayım.. ya hepim ya hiç...
96- nicholas anelkayı çok beğendiğimi sölemiştim di me..
97- ben bu kadarda bıraksam olmaz mı ya...
98- bayağı bi zorlandım aslında yazarken.. ne kadar bahsetmem gerektiğini bilemedim kendimden.. bunlardan bile pişman olabilirim zamanla..
99- doksandokuzu da nası severim... derin nefes alıp da, birden bırakıvermek gibi.. yüksek bi yerden atlamak gibi.. heyecan dolu, uuuvvv...
100- yeter hadi...


7 yorum:

bi dost dedi ki...

6. aa gıcık :P
16. okuyoruz işte dur laf etme.
26. (6'nın laneti gibi oldu ama) haşt ismini kim buldu allassen?
bi de kediye alerjin sonradan mı oluştu, hep kediniz varmış?

29. ahahaha :)) kedilerden beklemediğim performanslar bunlar:P
40. güldüm:)
69. mayonez, ona yüklediğimiz anlamdan sıyrılınca güzel bi isim olabilirmiş aslında.. hmm
75. mercimek iyidir. faydalı da.
88. ben de :s :S :S
95. dur 5 madde daha kaldı sonra karar vercem.
101. sevdim :))

PoLLy dedi ki...

sen var ya.. verdiğim ödülü sonuna kadar hakediyosun valla.. senin kadar sadık bi okuyucuya sahip olmak, gözlerimi yaşartıyo :p
o değil de hakkaten hepsini okuduysan, beni benden bile iyi tanıyo olma şansın var, farkında mısın?

Godsyndrome dedi ki...

Şu mim'in bilincinde olan bi sen varsın,hemencecik yazıyorsun helal valla :D

bi dost dedi ki...

okudum yaa, harbiden okudum. farkında değilim, bilmem, öyle mi? buluşalım bi gün ya :P

PoLLy dedi ki...

sevgili godsy; çok merci efenim.. kıramadığımız hatırlı dostlarımıza böle davranıyoruz :p
sevgili bi dost; gölge karakterim ben.. hayatta buluşmam :p

Elalemin Akıllısı dedi ki...

Evet, sonunda geldim, okudum :)
67, 75, 77, 93. Bunlar benim de yazmam gereken şeylerdi, kapmışsın hain :)

Ayrıca Big Bang Theory, her akşam saat 7.30'da tekrarları yayınlanıyor :)

PoLLy dedi ki...

sevgili Elâlemin akıllısı; ben önce davrandım, napalım :)
bi de big bang theory'nin yeni sezonu lazım bana, eskilerini zaten ezberledim :) ne güsel dizidir yaleppim :D

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!