7.08.2009

NaSı?


Ben;

*Aşık olmanın anlamını bilmeyen
*Aşık olduğu konusunda karşısındakini ikna eden
*Yalanlar söyleyen
*bir kişiye bağlı kalmak konusunda sorun yaşayan
*biriyle beraberken, gözü başkasında olan
*zaman geçtikçe “muhteşem” likten “normal” liğe terfi eden
*ilgilenmeyen
*dokunmayan
*sevgisini göstermeyen
*duyarsız
*vurdumduymaz
*özensiz
*değişken



Buna rağmen;

*mükemmel
*harika
*çok güzel
*akıllı
*özel
*zeki
*kültürlü
*herşeyin ne iyisine layık
*prenses
*dişi
*kuvvetli



Bi insanım..

İlgilenenler bilgilensin diye..

6 yorum:

absalom dedi ki...

ımm.

ben bilgilendim kendi adıma :))

PoLLy dedi ki...

ona göre ayağını denk aldın mı peki; sevgili absalom :)

absalom dedi ki...

aldım polly :)

bu almış halim.

:)

PoLLy dedi ki...

efferim :p

Pikaboo dedi ki...

Ben, sizinle ilgilendim. 21 yaşındayım, istanbul'da ikamet ediyorum. Yani ilgilendim, bitti değil. Hala ilgiliyim.

PoLLy dedi ki...

sevgili pikaboo; bak şimdi sendeki bu enteresan mantık, benim de senle ilgilenmeme sebep oldu.. keza hakkaten ilgiye ihtiyacın varmış gibi..
hala ilgilisin demek...
hem de 21 yaşındasın..
hem de istanbulda ikamet ediyosun..
zuhaha :)
ilahi..

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!