12.08.2009

İTiRaZıM VaR!

WWF’e maddi katkı sağladığını iddia eden bi araştırma kuruluşunun anketleri geliyor bana.. nasıl yaptım da, bana bunlardan göndermelerini sağladım bilmiyorum ama her anket geldiğinde kendimi pandaların hayatını kurtarmakla mükellef hissediyorum. Hatta bazen saatlerce süren saçma sapan anketleri, ölüm pahasına doldurduğum oluyor.. maksat pandalar kurtulsun :)
Mail kutumda onlardan mail geldiğini görünce, yüzüm buruşuyor genelde.. “anketimize davetlisiniz” yazan bi mail. “Pff” diyorum, “yine mi ya.”. madem sevmiyosun, kapat gitsin di me, yok! İlla sonuna kadar cevaplanacak, hem de gelen her anket!
Ben bu kadar büyük özveri ile anketleri cevaplarken, onlar bazen beni beğenmeyiveriyor ; asıl ona kıl oluyorum.. misal dün milliyet okur anketi geldi. Ben zaten günlük hayatımda, milliyet okuyorum. “Heh” dedim, “bu çok da sıkıcı olmayacak.”

İlk soru, bugün milliyet okudunuz mu?
İlk cevap, evet.
İkinci soru, internetten mi okudunuz, bayiden alıp mı okudunuz?
İkinci cevap, internetten.
Sonuç: teşekkürler, hoşçakalın!

Nası ya? Ulan ben size yıllarımı verdim.. yıllardır bilgisayar demedim, epilatör demedim; her anketinizi doldurdum. Araba yedek parçaları hakkında bile fikir yürüttüm.. şimdi ilk defa cevaplamaktan keyif alacağım bi anket gönderdiniz ve ben onu cevaplamaya layık değilim; öle mi? Kimseye iyilik yapmaya gelmiyor ha.. sanki ben vaad ettiğiniz 20 liralık ideefix hediye şeysi için dolduruyorum o anketi..zaten yüze yakın anket doldurdum, bi defa 25 liralık hediye şeysi verdiniz. Zaten onu da gidip 65 liralık Zeki Demirkubuz seti almak için kullandım, astarı yüzünden pahalıya geldi..

Sanırım ben reddedilmeye gelemiyorum.. du neydi, bi şarkı dinlemiştim bu sene plajda. -Sen kim oluyorsun da beni beğenmiyorsun- diye. “Yuh özgüvene gel” demiştim. O duruma geliyorum galiba yaşlandıkça :D

Şimdi burdan araştırma şirketi yetkililerine sesleniyorum. O anketi bana derhal tekrar gönderin! Valla bayiden aldım okudumu işaretlicem. Çok merak ettim, soruları yahu.. ben istemez miyim size Ece’yi anlatayım, Canım Dündarım’dan bahsedeyim?

Hşşt okuyucu, peki ya sen? Sen beni beğenmiyo musun?

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!