28.08.2009

KaRMa

ben bu milföy hamurundan yapılmış gibi olan, ya da hakkaten milföy hamurundan yapılan poğaçaları sevmiyorum arkadaş! pinçik pinçik dağılıyorlar ısırınca.. yarısını tüketebiliyorsun sadece..ona göre mi organize olmak lazım? "madem 2 poğaça yemem gerek , doymak için; o zaman 4 tane almalıyım" falan mı yane?
neyse; sabah sabah asap bozmaya gerek yok... değil mi ama.. hem insancıklar aç geziyorla şu ara... bu tarz dertler, ilgi alanları dışında. o zaman unutmayayım da, ramazan bitiminde bu konuyu bi daha gündeme taşıyayım :p

ay nası amaçsız bi gün yaleppim! ve nasıl işim var.. ve nasıl halim yok..

beşiktaştaki bahçeşehir üniversitesinde okuyan varsa, iki çift laf edecem kendisine.. ama böle genel yayın yapamam.. bana mail ile ulaşsın :p

çok uykum var ve kahve içmek istiyorum çok.. ayrıca sigara da içmek istiyorum ve ben uzun zamandır iş yerinde sigara içmiyorum.. gerçi arada bi kaç kaçamak yapıyodum ama ramazan başladığından ve bahçe boşaldığından beri bayaa sıklaştırdım.. misal bu sabah paketi yanıma alsam mı almasam mı diye küçük bi savaş verdim kendimle. ama almadım.. şimdi bahçeye çıkıp ondan bundan sigara istemek garip geliyo.. valla sırf yüzüm olmadığından çıkmıyorum :D

peki benim bu uyku sorunuma nası bi çözüm getirices arkadaşlar? iki gündür saati falan duymuyorum.. haftasonu gelsin artık, yoruldum... "zaten bugün cuma" diyecek olanlar varsa aranızda; bendeniz cumartesi günleri 12.30 a kadar çalışıyorum maalesef.. bana haftasonu cumartesi 13.00 suları demek..

hadi ya, çok işim var; sonra konuşuruz..

4 yorum:

Elalemin Akıllısı dedi ki...

Kahve + sigara = bekle beni selülit :)
Kendini harap etme sigara ve kahveyle yahu :|

PoLLy dedi ki...

milföy hamurundan poğaça yemekten bahsediyorum, sense kahveme takmışsın, sevgili Elâlemin akıllısı :)
hem keyif için, o kadar selülite razı gelir bünyem...
herkesin biraz kaçamak keyfi olmalıdır zannımca D:

bi dost dedi ki...

ben 2 ve hatta 3 ayrı alarm kurup uyanamayabiliyorum bile:) erken mi yatıyosun? gerçi seninki ilaçlardandı dimi :S ayy benim bünyem uykucu çok sinir oluyorum..

bi de o dediğin poğaçayı anlamadım ama çok güzeldir eminim:D boşver dökülsün tadı iyi nasılsa:P

PoLLy dedi ki...

valla sevgili bi dost; benim bünyem de uykucu çok.. bayılıyorum ben uykuya.. 10 saat uyumadan kendimi iyi hissedemiyorum.. genetik bendeki şekerim :)

bi de o poğaçaları nası bilmezsin bea! hani böle bazı çek çek arabalarında satılır... milföy hamuru gibi oluyo ya.. çıtır çıtır gibi oluyo ama deli gibi dağılıyo... milföy hamuru ne kadar dağılırsa işte.. başka nası anlatılır ki yaw?
adres ver, göndercem :D

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!