11.08.2009

ÖDüL(DüL)


hemen her yazıma yorum yazan, nerdeyse kendini yorum yazmaya mecbur hissettiğini düşündüğüm sevgili bi dost'a sesleniyorum burdan..

sen yazılarıma yorum yazdıkça, ben yazmaya şevkleniyorum...

yorumları kontrol etmek için sayfayı ilk açtığımda "1 yorum" görsem, "kesin bi dost'tur" diyorum..

ve bu vesile ile burdan seni ödüllendirmek istiyorum!

"1. Geleneksel MüTeveLLi HeYeTi Altın Pıtrak Okuyucu Ödülleri" adı altında şu an başlatmış bulunduğum ödül verme eyleminde; ilk pıtrağı sana yolluyorum sevgili bi dost!

umarım bu performansın devam eder, ben de sana daha nice pıtraklar yollarım..

En Vefalı Okuyucu/En Sıkı Yorumcu Pıtrağı: BiDost


esen kalasın işalla!


3 yorum:

bi dost dedi ki...

ben de yorum yazmaya şevklendim şimdi :)) boş gezenin boş kalfas olmaya devam ettiğim sürece, Allah sağlık verdiği sürece yazmaya devam edicem inşallah :)) ahaha çok güldüm :D altın pıtrak ahaha:)) seviyorum seni ben, yoksa ne işim olur :) tenkyüü :P

absalom dedi ki...

ikincide ben oluyım nolur nolur...

:))

PoLLy dedi ki...

sevgili bi dost; reca ederim :)
sevgili absalom; neden olmasın.. severim seni, bilirsin. du ben sana ödül vercek bi kılıf uydurmaya çalışayım.. :D

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!