çok sevdiğiniz insanlar olur.. yeni albüm yapsa da dinlesem dersiniz, yeni filmi çıksa da gitsem fln..
bense o çok sevdiğim insanlara bi gün bişi olursa korkusuyla; nice acılara gark olurum yerli yersiz..
nitekim haksız da değilmişim, gitti dağ gibi Michael Jackson.. ki listemin en başlarında yer alırdı kendileri..
peki başka kimler varmış bakayım bu listede derseniz, buyrun burdan yakın...

*James Walsh : ben bu adama hayranlıktan başka bişi besliyorum sanırım.. gerek sesi, gerek müziğindeki piyano olsun keman olsun tınılar; beni benden alıp da başka diyarlara taşıyor vesselam.. bak starsailor dağılırsa da, yakarım kendimi..
* Nick Cave : daha önce zaten kendisi hakkındaki fikirlerimi açık eden bi yazı yazmıştım.. hatta faztaziye bile kaçmıştım sanırım.. uyurken başımda şarkı sölesin, uyanınca ilk duyduğum ses olsun kabilinden.. o arızalansın, ben yangına körükle gideyim.. ama nolur nolur nolur, ona bişi olmasın.. en azından ben sahnede kanlı canlı izleyene kadar..
* Leonard Cohen : kendisinin yaşını başını hallice almış olması, içimdeki endişe topçuklarını hareketlendirse de, hiç bi zaman onun hakkında kötü bi haber almaya hazırlıklı olmayacağım.. valla perişan olurum ağlamaktan, bu adama bişi olursa..
* Goran Bregovic : bu adam, ben kendisini izlemeden ölür giderse; ikim elim yakanda kader.. çocukluğumdan beri bu kadar isteyip de elde edemediğim başka bişi olmadı.. hiç bi şeyin orucunu tutmadım senin kadar.. ah goran ah...
* Thom Yorke : evet ben manyak severim! histerik severim, arıza manyağıyım.. bu herifin olayı, beni benden almakta.. sahneye çıkmadan ne veriyolarsa buna, aynından ben de istiyorum! bi gün sahnede fln düşüp kalırsa, çok üzülürüm yeminlen..
* Seal : neden dersen, bilmiyorum.. ama adama bayılmaktayım ben.. belki santana ile yaptığı düetteki kadifeden hallice sesi sebep olmuş olabilir.. belki gözümüze her fırsatta sokulan muhteşem evliliği fln da sevimli geliyor olabilir.. bence çok karizmatik bi şahıs kendisi..
* DMX : ben bu adamın müziğine bile tahammül edemiyorum aslında. sadece -ain no sunshine-ı bence herkesten daha güsel sölemiş.hepsi bu.. ama adam çok güsel ya.. dünyaya böle güsellikler lasım kanımca.. bunu üretsinler bence. DNA larını fln satsınlar.. valla bak..
* Teoman : adını sölese dinlerim dediğim, arızalı grubundan birisi daha.. çok seviyorum teomanı ya, öle böle değil.. başına bişi gelmesinden de çok tırsıyorum ama.. daha o çatlak sesten, ne şarkılar dinlemek lazım, di mi ama..
* Nicholas Anelka : bu adama hayran olduğumu, bilmeyen kaldı mı acaba? bi gün maç esnasında fln kalpten gidiverirse, atarım kendimi yukarı, vurgun yerim şerefsizim.. benim olmasa da, varolduğunu bilmek güsel.. bi yerlerde gülüyo mudur o şimdi? hıımm?
* Tayfun Korkut : dünya bir yana, Tayfun bir yana.. odamdan ısrarla kaldırmadığım, hatta annemin müstehcen sıfatında değerlendirdiği, el emeği sonucu şahsi makinamla çekilmiş fotoğrafı bile her sabah aşkımı tazelemem için yeterli.. bence o hayal ürünü sayılan adamlar gibi kusursuz değil.. o kadar güsel kusurlu, o kadar kendi halinde, o kadar beyefendi ki; ondan çocuğum olsun istiyorum.. valla bak..
* Johnny Depp : gerekçe belirtmeme gerek var mı ki? bu adama bişi olursa, kendini asacak çok kadın olacaktır.. özel korumaya alınmalı, pamuklara sarılıp sarmalanmalı..
* Joachim Phoenix : benim için River Phoenix'in kardeşinden başka bişi değilken, artık bambaşka bişi. dev bi oyuncu.. hayranıyım, hastasıyım.. çok çirkin de değil hem.. di mi ama?
* Ville Vallo : bu ses, görüntüsü olmadan bile bu kadar muhteşemken, ne gerek vardı bu kadar harika bi görüntüye? çok yaşayasın...
* Ferzan Özpetek : daha yapacak çok işi, çekecek çok filmi var bu adamın.. benim de izleyecek ve dört köşe olacak çok zamanlarım. nolur bişi olmasın sana...
* Zeki Demirkubuz : al sana çekecek çok filmi olan bi adam daha... kaderden sonrasını hele nası merakla bekliyorum.. lütfen iyi koru kendini, zeki!
* Vildan Atasever : listeye aldığım ilk kadın ismi sanırsam.. hayranım ben bu kadına, ya da kız çocuğuna.. otursun, mel mel baksın; ben yine de izlerim.. o derece severim..
* Ufuk Bayraktar : sadece potansiyelini merak ettiğimden.. kaderde izleyip de, daha ne mucizeler çıkar bu oğlandan acaba demeyen var mıdır ki?
* Hülya Avşar : noldu, şaşırdın di me? "iki genç kız"ı izledim ben.. "berlin in berlin"i izledim. "fatmagül'ün suçu ne"yi izledim. kimse beni hülya avşar'ın magazin bebeği olduğuna inandıramaz..hatta belki bu kadar magazin malzemesi olduğu için, kimse ihtimal vermedi bu kadar iyi oyuncu olabileceğine.. vesaire.. ben seviyorum arkadaşım..
* Madonna : seveni var, sevmeyeni var. ben hangi grupta bile olduğumdan emin değilken; böğüre böğüre ağlarım, bu kadına bişi olursa..
* Sevtap Parman : kim olduğunu bilmeyenler vardır eminim... ben ucuz kadın severim, o benim gözbebeğim...
* Ahmet Altan: adını yazsa okurum dediğim, karakteri ile de zerre kadar ilgilenmediğim güzel insan, muhteşem yazar.. hakkında çeşitli spekülasyonlar olsa da, ben yazdığını okurum arkadaş. katılırım katılmam, ayrı!
* Ece Temelkuran: kadın olduğu için çok mutlu olduğum, kadın olduğum için çok mutlu olduğum... çok sevdiğim, her yazısını içtenlikle okuduğum, çoğu yazısından sıkıldığım, çoğu düşüncesini paylaşmadığım ama yine de ısrarla okuduğum... ece çok seviyorum seni ben!
* Yankı Yazgan : Bir kitabını okumamla hayatımın değiştiği, pozisyonundan beklenmeyecek yakışıklılıkta olan Prof.Dr.Yankı Yazgan.. Psikiyatri, anlaşılması zor bi bilim mi? "labirent yolculukları"nı deneyin..
* Stephen King : şu anda okumuyor olsam da, hayatımın neredeyse iki seneye yakın zamanı onu okuyarak geçti. hızlı okuma yetimi ve hayal gücümün büyük bölümünü de bu adama borçlu olsam gerek.. başına bişi gelmese bari..
* Burak Kut : çocukluk aşkım, bitanem... kendimi siper ederim sana ben.. sana gelen bana gelsin, bebetom benim! annene selamlar ;)
* Cem Adrian : bak buna da yeni sardım.. daha tam keşfedemeden neyin nesi olduğunu, başına bişi gelirse, yoksunluk üzüntüsü basar dört bi yanımı..
* Sezen Aksu : bu konuda tek değilim sanırsam..
* İlhan İrem : nerde olduğunu bile bilmediğimiz, hakkında çeşitli spekülasyonlar olsa da; orda bi yerde nefes almayı sürdüren insan.. aynen devam, hiç bozma..

aslında ben bu listeyi uzatırım. ama şimdi aklıma daha başka bişi gelmiyo. sabahtan beri rapordu, kaşeydi, imzaydı ambale olmuşken, anca bu kadar.. hatta belki bunu bi seri haline bile getirebilirim.. mim bile olur bundan ha :)
o zaman şöle yapalım; konuyu beğenen , yazsın.. ben de aklıma geldikçe yazmayı sürdüreyim.
Nasılım?

3 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

Sevtap Parman var listede ben yokum böhüüü :( Ayrıca conidep çirkin :)

bi dost dedi ki...

aman da mim mi oluştrurmuş??? :)) oluur, yazarız biz de.. namın yürüsün heheyt :P

PoLLy dedi ki...

sevgili godsy; halt etmişsin sen.. çirkinmiş.. hangi gezegenden geldin bakayım :)

sevgili bi dost: bu benim ilk mimim değil ki be ya :) "hayal listesi" de, nacizane beynimin bir ürünü idi :) eylemlerim sürecek..

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!