12.08.2009

KaZaNDıM

evet sevgili okuyucu... dünkü heyecanımın, daha önceki ösym kasmalarımın sonucu belli oldu... kazandım be yaw! yüksek lisans başvurusu yapmıştım, umutluydum ama yine de kendimi daha fazla gaza getirmemek için yaymamıştım sağa sola. bakarsın olmaz, döt olmayayım diyordum. ama kazandım, çok mutluyum!
"ohooo, sen bu puanlarla ilk sırada girersin" diyen kişiyi de kınıyorum feci şekilde. o kendini biliyor, muhtemelen burda adının geçtiğinden haberi de yok.. ama olsun, ben kınıyorum.. utanmasalar almayacaklarmış yaw.. 10 kişi alıyo bölüm, ben dokuzuncu girmişim. olsun, girmişim ya :D
şimdi ofiste kutlama amaçlı pasta keseceğimdir. akşam da sevgilimle kutlama yapmak niyetindeydim ama kendisi bugün biraz gudubet nedense.. halbuki bugün gudubet olunur mu? hayat, nedense bu aralar farklı şeyler yaşatıyor bize. halbuki benzer frekansta olmak zor değil hiç.. du bakalım, neler olacak...
ben bi de kızıyorum böle olunca ha.. ben böle çok mutluyken, mesela başvuru sonucumu öğrenmek için dün geceden beri belki 300 defa siteye girip bakmışken ve sonucu sabah 10 da ancak öğrenmişken, sen kalkıp da "aramıyosun, üstüme düşmüyosun" diyosan, benim şalterlerim atıveriyo..

sevgiliyi sevmek; zorunluluk değil, gülistanlıktır!
sevgiliyle ilgilenmek; rutin değil, heyecandır..

ben yüksek lisansı kazandım; bugün hayat bana güsel!
hepsi bu..
iyi günner..

4 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

Sen şincik yüksek yüksek lisanslara ev mi kurucan,hadi gözün aydın. Tebrik ederiz efendim :)

absalom dedi ki...

tebrik alkış iyi dilek kutlama şerefe :)))


dipnöt,
aramadın,benle ilgilenmiyosun,üstüme düşmüyosun diyen bi hemcinsimi ilk defa duydum :)

bi yaşıma daha girdim...
yaşlanıyorum polly.

:)

bi dost dedi ki...

hayırlı olsun:) dokuzuncu mokuzuncu, girmişsin ya :) ayrıca gudubet ne güzel bi kelime. çok komik bişey. ama gudubet insan hiç hoş değil. kınadım sevgilini!

PoLLy dedi ki...

hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim!
bi terslik olmaz da, 18'inde kaydımı yaptırırsam, nası rahatlayacağım...
ofistekilere yaptığım gibi, size de cheesecake ısmarlamak isterdim ama, ortam müsait değil :D

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!