12.08.2009

GaRBıN AfaKı

akşam işten gelince -bi saatçik- uyumak mantıksızlık! bunu idrak etmem için, daha kaç gece uykusuz kalıp, ertesi gün sürünmem gerekiyo? valla idrak problemi yaşıyorum ben...
bi de facebook'ta "fashion wars" diye bi oyuna sardım feci.. aman başından kalkamıyorum... ilk defa, iş yerimde facebook kullanmak yasak diye kızmıyorum :) yoksa bütün gün başından kalkmazdım vesselam..
ayrıca bugün çok fena önemli bi gün.. ama kimse bilmiyo bunu.. sölemicem de.. önem arzetme sebebi, gerçeğe bel verirse; ilan ederim elbet.. ama şimdilik ya olmazsa diye tırsıyorum da susuyorum..
ayrıca ben blogumu gün geçtikçe daha çok sever oldum.. hastayım sana blog, ayrılamıyorum. Siminya'yı da burdan kınıyorum.. insan neden blog yazmayı bırakmayı dener ki? mis gibi uğraş.. yaz dur, hele bi de onun gibi bi okuyucu kitlen varsa.. de mi ama?
bi de çikolata olur, tatlı olur.. olur ama bak; olmazsa olmaz.. getirin önüme, dağları yirim şu ara..
bi de; "benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var" cümlesindeki serhad kelimesinin sınır manasına geldiğini bilen var mı? ben şahsen edirnede öğrenmiştim. heryerlerde serhad şehri yazıyodu.. minübüslerin arkasında bile.. serhad koleji vardı bi de.. ne ola ki bu demiştim de, oranın yerlilerinden biri aydınlatmıştı beni. gerçi yerli diyince, yarı çıplak zenciler beliriyo aklımda ama, öle değildi. adam gibi giyinikti.
kıssadan hisse,
sorun: garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar?
çözüm: benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var..

benim için gece burda bitmiştir :p

3 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

adı serhat olanlara uyuz olduğumu söylemiş miydim,yeri gelmiş söyleyeyim dedim :)

PoLLy dedi ki...

alla alla; sebep?
(hakkaten merak ettim)

Godsyndrome dedi ki...

Tümevarım yapıyorum, tecrübelerim bunu göstertti :D

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!